Verschenen: Boek over Nederlandse Geloofsbelijdenis

Plaats reactie
GGBeroopingswerk
Berichten: 693
Lid geworden op: 26 jun 2008, 13:55

Verschenen: Boek over Nederlandse Geloofsbelijdenis

Bericht door GGBeroopingswerk »

In de Saambinder van afgelopen week stond dat er een boek verschenen is van de Nederlandse Geloofsbelijdenis met kanttekeningen en Bijbelteksten. Heeft iemand hem toevallig ingekeken? Lijkt me wel een goeie inverstering. Kost maar € 15,90 en dat voor een boek van meer dan 200 pagina's.
Gebruikersavatar
Mister
Administrator
Berichten: 11397
Lid geworden op: 25 jul 2005, 12:06

Re: Verschenen: Boek over Nederlandse Geloofsbelijdenis

Bericht door Mister »

GGBeroopingswerk schreef:In de Saambinder van afgelopen week stond dat er een boek verschenen is van de Nederlandse Geloofsbelijdenis met kanttekeningen en Bijbelteksten. Heeft iemand hem toevallig ingekeken? Lijkt me wel een goeie inverstering. Kost maar € 15,90 en dat voor een boek van meer dan 200 pagina's.
Prijs en hoeveelheid pagina's staat garant voor diepzinnige inhoud? 'Toevallig' heb ik het niet ingekeken. Van wiens hand is het overigens afkomstig?
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33198
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: Verschenen: Boek over Nederlandse Geloofsbelijdenis

Bericht door Tiberius »

Mister schreef:
GGBeroopingswerk schreef:In de Saambinder van afgelopen week stond dat er een boek verschenen is van de Nederlandse Geloofsbelijdenis met kanttekeningen en Bijbelteksten. Heeft iemand hem toevallig ingekeken? Lijkt me wel een goeie inverstering. Kost maar € 15,90 en dat voor een boek van meer dan 200 pagina's.
Prijs en hoeveelheid pagina's staat garant voor diepzinnige inhoud? 'Toevallig' heb ik het niet ingekeken. Van wiens hand is het overigens afkomstig?
dhr. A.A. Roukens,secretaris van de Stichting Heruitgave Werken Guido de Bres.
Gebruikersavatar
Bert Mulder
Berichten: 9086
Lid geworden op: 28 aug 2006, 22:07
Locatie: Grace URC Leduc Alberta Canada
Contacteer:

Re: Verschenen: Boek over Nederlandse Geloofsbelijdenis

Bericht door Bert Mulder »

GGBeroopingswerk schreef:In de Saambinder van afgelopen week stond dat er een boek verschenen is van de Nederlandse Geloofsbelijdenis met kanttekeningen en Bijbelteksten. Heeft iemand hem toevallig ingekeken? Lijkt me wel een goeie inverstering. Kost maar € 15,90 en dat voor een boek van meer dan 200 pagina's.
Zag het in de WS....

Meende dat het nu pas intekensperiode is, en dat het nog niet uit is....
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
GGBeroopingswerk
Berichten: 693
Lid geworden op: 26 jun 2008, 13:55

Re: Verschenen: Boek over Nederlandse Geloofsbelijdenis

Bericht door GGBeroopingswerk »

Heb het boek besteld via st.gdb@kliksafe.nl . Werkelijk een mooie uitgave. Heel interessant om de Bijbelteksten er naast te zien. En de brief aan zijn vrouw en moeder is ook opgenomen achterin. Werkelijk ontroerend. Aanrader!
Gebruikersavatar
vlinder
Berichten: 5474
Lid geworden op: 22 nov 2004, 18:19

Re: Verschenen: Boek over Nederlandse Geloofsbelijdenis

Bericht door vlinder »

GGBeroopingswerk schreef:Heb het boek besteld via st.gdb@kliksafe.nl . Werkelijk een mooie uitgave. Heel interessant om de Bijbelteksten er naast te zien. En de brief aan zijn vrouw en moeder is ook opgenomen achterin. Werkelijk ontroerend. Aanrader!
Die brieven heb ik pas ook gelezen, zijn echt erg mooi. De boekjes kreeg ik pas een flyer van met korting, maar die ligt al in de container.... :?
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Plaats reactie