Sinterklaas
Re: Sinterklaas
http://www.pietvanegmond.nl/mp3fragment ... kijken.mp3[/quote
Echt een refo sinterklaasliedje. Ik vond hem erg leuk!

tsou somaar kenneHendrikus schreef:ken het dat ik u kan?Ariene schreef:Ik kon hem al

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- MarthaMartha
Ariena.............. je bent er weer: super!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ariene schreef:tsou somaar kenneHendrikus schreef:ken het dat ik u kan?Ariene schreef:Ik kon hem al
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Ariena.............. je bent er weer: super!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ariene schreef:tsou somaar kenneHendrikus schreef:ken het dat ik u kan?Ariene schreef:Ik kon hem al
Lief, dankje!

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Oh, hoe gezelligHendrikus schreef:Jongens, zet eens een gezellig muziekje op![]()
http://orgelconcerten.ncrv.nl/ncrv?nav= ... tGAkBbCeBO
http://www.pietvanegmond.nl/mp3fragment ... kijken.mp3

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Hehe, ik vond het best leuk om even te horen. Maar het is niet mijn definitie van gezellige muziek... en mijn collega's dachten er blijkbaar ook zo over, want na een minuutje kreeg ik dingen naar mijn hoofd als: Heej, zet die herrie eens af... gereformeerde.... dat je van de enige ware kerk bent wil nog niet zeggen dat je hier ook orgelmuziek mag draaien etc. 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- JolandaOudshoorn
Lekkere collega's heb jij. In ieder geval hebben ze geen smaak wat muziek betreftMarnix schreef:Hehe, ik vond het best leuk om even te horen. Maar het is niet mijn definitie van gezellige muziek... en mijn collega's dachten er blijkbaar ook zo over, want na een minuutje kreeg ik dingen naar mijn hoofd als: Heej, zet die herrie eens af... gereformeerde.... dat je van de enige ware kerk bent wil nog niet zeggen dat je hier ook orgelmuziek mag draaien etc.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Tja, dat heb je met die evangelischen he.JolandaOudshoorn schreef:Lekkere collega's heb jij. In ieder geval hebben ze geen smaak wat muziek betreftMarnix schreef:Hehe, ik vond het best leuk om even te horen. Maar het is niet mijn definitie van gezellige muziek... en mijn collega's dachten er blijkbaar ook zo over, want na een minuutje kreeg ik dingen naar mijn hoofd als: Heej, zet die herrie eens af... gereformeerde.... dat je van de enige ware kerk bent wil nog niet zeggen dat je hier ook orgelmuziek mag draaien etc.

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Alsof Sinterklaas vrijgemaakt isMarnix schreef: dat je van de enige ware kerk bent wil nog niet zeggen dat je hier ook orgelmuziek mag draaien etc.

~~Soli Deo Gloria~~
Alles is relatief.JolandaOudshoorn schreef:Lekkere collega's heb jij. In ieder geval hebben ze geen smaak wat muziek betreftMarnix schreef:Hehe, ik vond het best leuk om even te horen. Maar het is niet mijn definitie van gezellige muziek... en mijn collega's dachten er blijkbaar ook zo over, want na een minuutje kreeg ik dingen naar mijn hoofd als: Heej, zet die herrie eens af... gereformeerde.... dat je van de enige ware kerk bent wil nog niet zeggen dat je hier ook orgelmuziek mag draaien etc.
Op zijn werk is Marnix een zware broeder blijkbaar.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:Alsof Sinterklaas vrijgemaakt isMarnix schreef: dat je van de enige ware kerk bent wil nog niet zeggen dat je hier ook orgelmuziek mag draaien etc.

maar zeg nou zelf... het klonk toch ook werkelijk nergens naar..........
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Volstrekt niet. In zijn tijd was er nog geen vrijgemaakte kerk. Wat dat betreft was het dus ook best een lastige, zware tijd. 
Maar ik denk dat men zover helemaal niet is gekomen, dat men Sinterklaas niet eens in de muziek heeft teruggehoord.... en het gereformeerde koppelden aan de orgelmuziek die ze hoorden... maar niet verstonden.

Maar ik denk dat men zover helemaal niet is gekomen, dat men Sinterklaas niet eens in de muziek heeft teruggehoord.... en het gereformeerde koppelden aan de orgelmuziek die ze hoorden... maar niet verstonden.
Nou, zo word ik niet gezien hoor. Ik word vooral gezien als broeder, niet als zwaar. Met die maten wordt hier niet gemeten... Hoewel met de naderende tijd van marsepein en pepernoten, ik uit moet kijken dat ik niet wat zwaarder word.refo schreef:Alles is relatief.JolandaOudshoorn schreef:Lekkere collega's heb jij. In ieder geval hebben ze geen smaak wat muziek betreftMarnix schreef:Hehe, ik vond het best leuk om even te horen. Maar het is niet mijn definitie van gezellige muziek... en mijn collega's dachten er blijkbaar ook zo over, want na een minuutje kreeg ik dingen naar mijn hoofd als: Heej, zet die herrie eens af... gereformeerde.... dat je van de enige ware kerk bent wil nog niet zeggen dat je hier ook orgelmuziek mag draaien etc.
Daar komt een tijd, dat je even zwaar bent als ons.Marnix schreef:Nou, zo word ik niet gezien hoor. Ik word vooral gezien als broeder, niet als zwaar. Met die maten wordt hier niet gemeten... Hoewel met de naderende tijd van marsepein en pepernoten, ik uit moet kijken dat ik niet wat zwaarder word.refo schreef:Alles is relatief.JolandaOudshoorn schreef:Lekkere collega's heb jij. In ieder geval hebben ze geen smaak wat muziek betreftMarnix schreef:Hehe, ik vond het best leuk om even te horen. Maar het is niet mijn definitie van gezellige muziek... en mijn collega's dachten er blijkbaar ook zo over, want na een minuutje kreeg ik dingen naar mijn hoofd als: Heej, zet die herrie eens af... gereformeerde.... dat je van de enige ware kerk bent wil nog niet zeggen dat je hier ook orgelmuziek mag draaien etc.