Daar hangt mijn opmerking over de sfeer ook mee samen.Johann Gottfried Walther schreef:Aan Luther die ons (b)lijkt te gaan verlaten.
Waar denk jij op dit moment aan?
Re: Waar denk jij op dit moment aan?
aan wat er zaterdagavond hier gebeurt is op t forum, mensemikkie zeg..
maar goed, t is een nieuwe week.. nieuwe kansen??
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Ben ik blij dat ik zaterdag afwezig washenriët schreef:aan wat er zaterdagavond hier gebeurt is op t forum, mensemikkie zeg..

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Nu opeens er weer een gedachte voor vandaag erbij.
De sfeer op het forum en een (mogelijk) afscheid van een gewaardeerd lid.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Aan oud-minister Heinsbroek....
Ik weet niet, schoot me zo even in de gedachten... wat zou er van de beste man zijn geworden...

Ik weet niet, schoot me zo even in de gedachten... wat zou er van de beste man zijn geworden...
© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
wat dan? ik heb er eigenlijk niets van gemerkt, maar dat kan aan mij liggen.............henriët schreef:aan wat er zaterdagavond hier gebeurt is op t forum, mensemikkie zeg..
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Ik ook niet, maar misschien dat ik het nog merk...Rens schreef:wat dan? ik heb er eigenlijk niets van gemerkt, maar dat kan aan mij liggen.............henriët schreef:aan wat er zaterdagavond hier gebeurt is op t forum, mensemikkie zeg..
Maak er maar twee mogelijke afscheiden(ingen?) van...fluitje schreef:Nu opeens er weer een gedachte voor vandaag erbij.
Ik heb het allemaal gemist, maar ik merk wel (of denk te merken) dat oude moderatorgewoontes hier weer terugkeren.Mister schreef:Maak er maar twee mogelijke afscheiden(ingen?) van...fluitje schreef:Nu opeens er weer een gedachte voor vandaag erbij.

Zielig gedoe.
Kwam zaterdagavond pas laat thuis, keek even en dacht: he he, ben ik ff blij dat ik vandaag niet thuis was...Gijs83 schreef:Ik ook niet, maar misschien dat ik het nog merk...Rens schreef:wat dan? ik heb er eigenlijk niets van gemerkt, maar dat kan aan mij liggen.............henriët schreef:aan wat er zaterdagavond hier gebeurt is op t forum, mensemikkie zeg..
Het ging er inderdaad heel gezellig aan toe.

Het was me wel een kijkje in de GG-keuken...
~~Soli Deo Gloria~~
Wat mij door mijn hoofd speelt?
'Waar liefde woont........'
'Waar liefde woont........'
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Hé, dit is wel heel erg makkelijk hè? Zonder te weten wat er gebeurd is het gal uitgieten over de moderators.wim schreef:Ik heb het allemaal gemist, maar ik merk wel (of denk te merken) dat oude moderatorgewoontes hier weer terugkeren.Mister schreef:Maak er maar twee mogelijke afscheiden(ingen?) van...fluitje schreef:Nu opeens er weer een gedachte voor vandaag erbij.
De sfeer op het forum en een (mogelijk) afscheid van een gewaardeerd lid.![]()
Zielig gedoe.
Ik heb dat afschuwelijke topic naar het moderatorgedeelte verhuisd; daar zijn we nu met een heel vies, smerig klusje bezig... namelijk om de achtergelaten rotzooi op te ruimen en de verontreinigers op hun tabbert te geven.
Ben zeer benieuwd wie er onder verontreinigers behoren...Jean le Fontain schreef:Hé, dit is wel heel erg makkelijk hè? Zonder te weten wat er gebeurd is het gal uitgieten over de moderators.wim schreef:Ik heb het allemaal gemist, maar ik merk wel (of denk te merken) dat oude moderatorgewoontes hier weer terugkeren.Mister schreef:Maak er maar twee mogelijke afscheiden(ingen?) van...fluitje schreef:Nu opeens er weer een gedachte voor vandaag erbij.
Zielig gedoe.
Ik heb dat afschuwelijke topic naar het moderatorgedeelte verhuisd; daar zijn we nu met een heel vies, smerig klusje bezig... namelijk om de achtergelaten rotzooi op te ruimen en de verontreinigers op hun tabbert te geven.

Ok. Dus we kunnen weer wat postings terugverwachten?Jean le Fontain schreef:Hé, dit is wel heel erg makkelijk hè? Zonder te weten wat er gebeurd is het gal uitgieten over de moderators.wim schreef:Ik heb het allemaal gemist, maar ik merk wel (of denk te merken) dat oude moderatorgewoontes hier weer terugkeren.Mister schreef:Maak er maar twee mogelijke afscheiden(ingen?) van...fluitje schreef:Nu opeens er weer een gedachte voor vandaag erbij.
Zielig gedoe.
Nu is er rook zonder dat te achterhalen is waar het vuur nu eigenlijk is.
Mijn moeder zegt dan: overdrijven is ook liegen.Jean le Fontain schreef: Ik heb dat afschuwelijke topic naar het moderatorgedeelte verhuisd; daar zijn we nu met een heel vies, smerig klusje bezig... namelijk om de achtergelaten rotzooi op te ruimen en de verontreinigers op hun tabbert te geven.
Laat het daar maar lekker liggen. Dan ben je meteen klaar. Anders krijg je toch maar een discussie die niet is gevoerd zoals weergegeven.
Laatst gewijzigd door refo op 23 nov 2009, 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.