Als 't een echte vriendin was, ben je haar niet zomaar kwijt. Als het geen echte vriendin bleek te zijn, is het niet zo heel vreselijk. In ieder geval: sterkte ermee!Droelie schreef:een vriendin...
Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Zita schreef:Als 't een echte vriendin was, ben je haar niet zomaar kwijt. Als het geen echte vriendin bleek te zijn, is het niet zo heel vreselijk. In ieder geval: sterkte ermee!Droelie schreef:een vriendin...
ook echte vrienden kan je kwijtraken.
en dat is erg pijnlijk.
Sterkte Droelie!
Triest!Droelie schreef:een vriendin...
Gods weg is niet de gemakkelijkste, maar wel de mooiste!
een diep bord.... *mannen*. 

Mijn zonnige humeur...
Hier nog een...Mister schreef:Mijn zonnige humeur...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
hoe kun je nog met die stikdichte mist nog spreken van een "zonnig humeur?", laat staan dat je dat dus kwijt kunt raken............Mister schreef:Mijn zonnige humeur...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Buiten is het hier nog zonnig hoor.Rens schreef:hoe kun je nog met die stikdichte mist nog spreken van een "zonnig humeur?", laat staan dat je dat dus kwijt kunt raken............Mister schreef:Mijn zonnige humeur...
het zit hier sinds gisterenavond laat pótdicht........hooguit 100 meter zicht (als je mazzel hebt), en het wachten is op het aantrekken van de wind die de mist kan doen oplossen............Mister schreef:Buiten is het hier nog zonnig hoor.Rens schreef:hoe kun je nog met die stikdichte mist nog spreken van een "zonnig humeur?", laat staan dat je dat dus kwijt kunt raken............Mister schreef:Mijn zonnige humeur...
Moderatorbericht:
- MarthaMartha
stukje vinger 

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger

- MarthaMartha
Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...helma schreef:zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...helma schreef:zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger
ai ai

-
Ik zeg niets...... Zo'n klein meisje en zo'n grote bank...dat moet we mis gaan. Maar ja wie te eigenwijs is om hulp te vragen moet met de zere vingers zitten zoals het spreekwoord zegt!!!MarthaMartha schreef:Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...helma schreef:zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
En ja, spachtelputz is naast mooi ook een beetje scherp...MarthaMartha schreef:Nee, dacht dat ik de bank wel alleen terug in de kamer kon tillen en kwam bij het kantelen klem tussen bank en spachtelpoets.... nogal met een vaartje...helma schreef:zo'n scherpe trouwringMarthaMartha schreef:stukje vinger