Vaccinatie Mexicaanse griep!

Tiberius
Administrator

Re: Vaccinatie Mexicaanse griep!

Bericht door Tiberius »

Bert Mulder schreef:
Joannah schreef: maar laat een groter schuldgevoel achter, (alsof de patat zelf nog niet vet genoeg is :-)
Ik heb alleen schuld als ik iemand anders zijn patat op eet....
En ik als er eten weggegooid moet worden.
Bloempje28

Bericht door Bloempje28 »

Tiberius schreef:
vogeltje schreef:Vitamine D zit ook in: eieren, vlees, gevogelte en (bak en braad) vetten, olie en vette sauzen (zoals mayonaise).
Wat extra mayo als ik een patatje neem, is dus net zo effectief?
Elke dag wel te verstaan! Mjammie! Nu mag het onder het mom van vit D :slurp
JolandaOudshoorn

Bericht door JolandaOudshoorn »

Bloempje28 schreef:
Tiberius schreef:
vogeltje schreef:Vitamine D zit ook in: eieren, vlees, gevogelte en (bak en braad) vetten, olie en vette sauzen (zoals mayonaise).
Wat extra mayo als ik een patatje neem, is dus net zo effectief?
Elke dag wel te verstaan! Mjammie! Nu mag het onder het mom van vit D :slurp
Mooi zo, ik ga daar vandaag direct gehoor aan geven :slurp
Ik weet, mijn Verlosser leeft
refo

Bericht door refo »

Stond gisteren in de krant: patat wordt steeds minder ongezond.
Dat leek me allang zo. Een aardappel frituren in plantaardige olie is toch niet ongezond?
Patatkruiden ipv mayo. Mjammie!
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lourens

Bericht door Lourens »

refo schreef:Stond gisteren in de krant: patat wordt steeds minder ongezond.
Dat leek me allang zo. Een aardappel frituren in plantaardige olie is toch niet ongezond?
Als het vet maar heet genoeg is zodat de aardappel meteen dichtschroeit
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

fluitje schreef:
refo schreef:Stond gisteren in de krant: patat wordt steeds minder ongezond.
Als het vet maar heet genoeg is zodat de aardappel meteen dichtschroeit
Maar ook weer niet te heet; 170 graden is heet genoeg.
Bloempje28

Bericht door Bloempje28 »

on topic ::please , ook de moderator! Ik dacht dat jij mensen altijd on topic stuurde, nu ga je zelf off-topic! :)
Mister
Administrator

Bericht door Mister »

Bloempje28 schreef:on topic ::please , ook de moderator! Ik dacht dat jij mensen altijd on topic stuurde, nu ga je zelf off-topic! :)
De regel blijkt te zijn dat een mod niet in het topic mod waar hij als mod zelf actief is. Een mod mag dus bij geval ook off-topic raken totdat een collega-mod ingrijpt. Dit om mot tussen de mods te voorkomen... ;)
Afgewezen

Bericht door Afgewezen »

Bloempje28 schreef:on topic ::please , ook de moderator! Ik dacht dat jij mensen altijd on topic stuurde, nu ga je zelf off-topic! :)
Tiberius is de laatste tijd wel vaker het spoor bijster. ;) Tot de supermod komt en hem in zijn kraag vat. ::salut
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

Afgewezen schreef:
Tiberius is de laatste tijd wel vaker het spoor bijster. ;) Tot de supermod komt en hem in zijn kraag vat. ::salut
:langue
Ariene

Bericht door Ariene »

Bloempje28 schreef:
JolandaOudshoorn schreef:Hij viel bij mij net door de deur. Wij hebben besloten het niet te doen. Zoals ik heb geschreven in een ander topic:
Ik denk van niet. Ten eerste is het vaccin niet getest en weet men niet wat de lange termijn gevolgen kunnen zijn (denk aan de des-dochters) Ten tweede is de kans dat gezonde kinderen aan deze griep sterven zo klein, dat je er bijna vanuit kan gaan dat zij het wel zullen overleven, mochten ze het krijgen. Ten derde, als je je toch wil indekken voor die kleine mogelijkheid, kan je beter je kidneren iedere binnenhouden, want over straat fietsen is vele malen risicovoller dan streven aan de griep. Geef je kinderen wat extra vitamine en houd je aan de normale voorschriften van handen wassen en hoesten.
Dat is het advies wat ik kreeg van een hoofdverpleegkundige op een kinderafdeling in een groot ziekenhuis, die noch zichzelf, noch haar kidneren laat inenten
Hij is wel getest, maar minder uitgebreid dan een gewone vaccinatie, maar de vaccinatie is gebaseerd op een bestaand vaccinatiemodel, waarbij weinig tot geen bijwerkingen optreden, daarom is deze prik goed gekeurd en worden er geen problemen verwacht!
Het onderzoek naar de bijwerkingen is pas in december afgerond. Dus in zoverre is er nu nog niet duidelijk bekend wat de bijwerkingen op lange termijn zijn.
Daarbij is aan deze vacinatie een hulpstof toegevoegd.
I.p. onschuldig voor het menselijk lichaam, maar ik vind het toch onzeker omdat vulstoffen in combinatie met hoofdstoffen of andere hulpstoffen een sterke invloed kunnen hebben die niet altijd van te voren bekend zijn.
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
Plaats reactie