Beste discusanten,
Ik volg al enige tijd met interesse jullie gedachten over verschillende onderwerpen.
Mijn interesse ligt vooral bij theologisch/kerkelijke onderwerpen.
Als jullie het goed vinden probeer ik ook af en toe wat toe te voegen aan de gespreksstof.
MV-GGN
dr. Steenblok
De krant was niet de reden, wel een dienst in de thuisgemeente.Oorspronkelijk gepost door CorydorasDat stond ook in de krant, en niet ds. Wink...Oorspronkelijk gepost door MVNee, bij ds. A. van VoordenOorspronkelijk gepost door Pim
Welkom, MV
Gisteren nog bij ds Wink geweest? (om even semi-on-topic te blijven)
Mond tot mond verhalen zijn altijd gevaarlijk. Er zijn er echter wel die zeggen dat ds. Wink, nog een afspraak heeft gemaakt. Misschien is het ook wel helemaal geen belangrijk gegeven. Als het zo zou zijn is het een lastige menselijke trek die misschien bij ons ook wel eens voorkomt, nl. hoogmoedOorspronkelijk gepost door WSO
Wink en van Voorden allebei in Gouda?
Is ds Wink snel opgeroepen om overloop te voorkomen?
- Miscanthus
In Gouda heb je drie gergemmen.
Als de Gerbrandyweg een dominee heeft, dan kan het wel eens gebeuren dat ook het statiosnplein pastorale hulp krijgt.
maar ik hoorde dat het een doopdienst was bij ds WInk? Dan zal 't wel eerder aangekondigd zijn.
Als de Gerbrandyweg een dominee heeft, dan kan het wel eens gebeuren dat ook het statiosnplein pastorale hulp krijgt.
maar ik hoorde dat het een doopdienst was bij ds WInk? Dan zal 't wel eerder aangekondigd zijn.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.