Wist je dat . . . [12]
- zusterelly
Re: Wist je dat . . . [12]
...ik schrik van Luther (z'n avatar)
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Hoezo dat dan?zusterelly schreef:...ik schrik van Luther (z'n avatar)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Je hebt vele gezichten!Luther schreef:Hoezo dat dan?zusterelly schreef:...ik schrik van Luther (z'n avatar)

© -DIA- 33.950 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Nou het is altijd wel prettig als je niet in een hokje te plaatsen bent.-DIA- schreef:Je hebt vele gezichten!Luther schreef:Hoezo dat dan?zusterelly schreef:...ik schrik van Luther (z'n avatar)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ik niet minder. Hij lijkt wel een voetbalsupporter in dat oranje. (zo, dat moet wel genoeg reden zijn om 'm spoorslags op zoek te doen gaan naar een nieuwe avatarzusterelly schreef:...ik schrik van Luther (z'n avatar)

- zusterelly
't Is zo'n felle aanwezigheid nuLuther schreef:Hoezo dat dan?zusterelly schreef:...ik schrik van Luther (z'n avatar)

Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Ik ben blij met luthers avatar!!
nou gok ik iig niet meer verkeerd qua leeftijd
En ik vind m veel vrolijker dan die zwart-(wit)-kijker die die eerst had

nou gok ik iig niet meer verkeerd qua leeftijd

En ik vind m veel vrolijker dan die zwart-(wit)-kijker die die eerst had

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
een mooie variatie in de avatars die reeds langs zijn gekomen. 
al wendt hij zijn hoofd af...

ik blijf stabiel (nr. 11) 

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Het wordt wel tijd dat ML een bezoek aan de barbier brengt.sela schreef:een mooie variatie in de avatars die reeds langs zijn gekomen.
Vandaar mss. die "afwending"?
Heer en meester? Jullie aller dienaar, zal je bedoelen.Gijs83 schreef:Eh... je kunt ook hele verhalen typen, maar geen steek verder komen met het berichtenaantal. Volgens mij ben jij een zo'n beetje 'heer en meester' hier. Met stip op 1 van meest actievelingen en ook nog eens het hoogste berichtenaantal in totaal! Succes ermee!Tiberius schreef:Het wordt druk boven de 10.000.![]()
Ik zie dat Jvdg zich ook opmaakt om die magische grens te doorbreken. En als Hendrikus een beetje doortypt, is hij er binnenkort ook doorheen.

(Ik zocht eigenlijk dat mestruimende stalknechtje van Playmobil, dat Hendrikus laatst postte, maar die link bestaat niet meer).
...ik ontzettend trots ben op mijn man.

Hij kijkt naar rechts, voor ons links...sela schreef:een mooie variatie in de avatars die reeds langs zijn gekomen.

Tiberius schreef:Heer en meester? Jullie aller dienaar, zal je bedoelen.Gijs83 schreef:Eh... je kunt ook hele verhalen typen, maar geen steek verder komen met het berichtenaantal. Volgens mij ben jij een zo'n beetje 'heer en meester' hier. Met stip op 1 van meest actievelingen en ook nog eens het hoogste berichtenaantal in totaal! Succes ermee!Tiberius schreef:Het wordt druk boven de 10.000.![]()
Ik zie dat Jvdg zich ook opmaakt om die magische grens te doorbreken. En als Hendrikus een beetje doortypt, is hij er binnenkort ook doorheen.
(Ik zocht eigenlijk dat mestruimende stalknechtje van Playmobil, dat Hendrikus laatst postte, maar die link bestaat niet meer).

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....