joepie schreef:Ik kan dat duidelijk wel. Ik ga niet naar verkeerde films. Daar gaat iedereen maar vanuit dat er alleen maar verkeerde films in de bioscoop zijn, maar dat is natuurlijk niet zo.
We wijzen zo makkelijk met het vingertje naar wat de ander zgn verkeerd doet, alsof die ander geen verantwoordelijkheid heeft en kent tegenover God.
En ondertussen steken we nog een sigaret op en laten onze vrouw de pil slikken.
Om maar wat te noemen.
Als ook David met zijn in zonde leven, en elke x weer in zonde vallen toch een kind van God genoemd mag worden, omdat hij zich telkens weer bekeerde tot God, ook vaak pas na tussen komst van een profeet, waarom zou dan een Post al van te voren kunnen zeggen: als je een dvd kijkt dan moet je er niet op rekenen dat God je wil bekeren.
Als je met een vrouw van een andere leeft dan, en om die vrouw te krijgen zelfs haar man laat ombrengen?
Ik begrijp dat je aan de vruchten de boom denkt te kennen, maar daarin kun je je soms heel erg vergissen als je bij voorbaat al gaat zeggen welke vruchten er niet aan de boom mogen hangen.
Dan moet ik je toch ernstig waarschuwen wanneer je met zo'n levensopenbaring je inbeeldt een kind van God te zijn.
Ik raad je aan om je van deze heilloze weg te bekeren. Anderen kan je mogelijk bedriegen, maar God niet.