Allemaal dezelfde? lijkt me niet leukRens schreef:Een nieuw winterjas............gratis en voor niks..................aangespoeld op het strand.................honderden waren er aangespoeld!! heel Moddergat én Paesens is zo'n beetje voorzien van nieuwe winterjassen!!!!!!!!!!!
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- Oude-Waarheid
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- Bert Mulder
- Contacteer:
Meende dat dat niet eens mocht...Rens schreef:Een nieuw winterjas............gratis en voor niks..................aangespoeld op het strand.................honderden waren er aangespoeld!! heel Moddergat én Paesens is zo'n beetje voorzien van nieuwe winterjassen!!!!!!!!!!!
Je mag van de wet gevonden goed niet zomaar houden...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
je bent de nederlandse juttersbepalingen kwijt.............Bert Mulder schreef:Meende dat dat niet eens mocht...Rens schreef:Een nieuw winterjas............gratis en voor niks..................aangespoeld op het strand.................honderden waren er aangespoeld!! heel Moddergat én Paesens is zo'n beetje voorzien van nieuwe winterjassen!!!!!!!!!!!
Je mag van de wet gevonden goed niet zomaar houden...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
nee, allerhande kleuren en maten en modellen..............Oude-Waarheid schreef:Allemaal dezelfde? lijkt me niet leukRens schreef:Een nieuw winterjas............gratis en voor niks..................aangespoeld op het strand.................honderden waren er aangespoeld!! heel Moddergat én Paesens is zo'n beetje voorzien van nieuwe winterjassen!!!!!!!!!!!
Moderatorbericht:
Rens schreef:nee, allerhande kleuren en maten en modellen..............Oude-Waarheid schreef:Allemaal dezelfde? lijkt me niet leukRens schreef:Een nieuw winterjas............gratis en voor niks..................aangespoeld op het strand.................honderden waren er aangespoeld!! heel Moddergat én Paesens is zo'n beetje voorzien van nieuwe winterjassen!!!!!!!!!!!
Zita schreef:Rens schreef:nee, allerhande kleuren en maten en modellen..............Oude-Waarheid schreef:Allemaal dezelfde? lijkt me niet leukRens schreef:Een nieuw winterjas............gratis en voor niks..................aangespoeld op het strand.................honderden waren er aangespoeld!! heel Moddergat én Paesens is zo'n beetje voorzien van nieuwe winterjassen!!!!!!!!!!!ik zie het helemaal voor me: de Moddergatse Wekelijkse Koerier die helemaal volstaat met gratis miniadvertenties: te ruil: damesjas groen maat 38, gaarne voor een rood exemplaar. Aangeboden: bruine herenjas. Ik zoek nog een blauwe kinderjas maat 98. enzovoorts enzovoorts.
Moderatorbericht:
- Bert Mulder
- Contacteer:
blijkbaar...Rens schreef: je bent de nederlandse juttersbepalingen kwijt.............
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- JolandaOudshoorn
oa 4 meloenen.Op de markt verkochten ze per 6
4 pasten er nog wel in de tas, (en buik) de laatste 2 heb ik weggegeven. Altijd leuk om eens iemand te verrassen!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
3 boeken van D. Hogenbirk Jzn.
Behalve 'Neveldijk' schreef hij meer dergelijke boeken.
Behalve 'Neveldijk' schreef hij meer dergelijke boeken.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
mijn zoon heeft vanmiddag ergens 7 kisten appels/peren geplukt
dat wordt schillen....en wecken
vanavond maar gelijk beginnen; ondertussen de lezing van ds Harinck luisteren (Kapelle)
gelukkig mag ik bij iemand een paar kisten brengen die voor me mee gaat schillen/wecken (en een gedeelte uitdeelt)
dat wordt schillen....en wecken
vanavond maar gelijk beginnen; ondertussen de lezing van ds Harinck luisteren (Kapelle)
gelukkig mag ik bij iemand een paar kisten brengen die voor me mee gaat schillen/wecken (en een gedeelte uitdeelt)
- JolandaOudshoorn
2 kaartjes voor een concert van sela 
Ik weet, mijn Verlosser leeft
JolandaOudshoorn schreef:2 kaartjes voor een concert van sela
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Welk concert?JolandaOudshoorn schreef:2 kaartjes voor een concert van sela
Echt leuk, jah!Ichtus schreef:JolandaOudshoorn schreef:2 kaartjes voor een concert van selaWat leuk!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Bodegraven?JolandaOudshoorn schreef:2 kaartjes voor een concert van sela
God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."