Rens schreef:Een nieuw winterjas............gratis en voor niks..................aangespoeld op het strand.................honderden waren er aangespoeld!! heel Moddergat én Paesens is zo'n beetje voorzien van nieuwe winterjassen!!!!!!!!!!!
Rens schreef:Een nieuw winterjas............gratis en voor niks..................aangespoeld op het strand.................honderden waren er aangespoeld!! heel Moddergat én Paesens is zo'n beetje voorzien van nieuwe winterjassen!!!!!!!!!!!
Meende dat dat niet eens mocht...
Je mag van de wet gevonden goed niet zomaar houden...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Meende dat dat niet eens mocht...
Je mag van de wet gevonden goed niet zomaar houden...
je bent de nederlandse juttersbepalingen kwijt.............
Allemaal dezelfde? lijkt me niet leuk
nee, allerhande kleuren en maten en modellen..............
ik zie het helemaal voor me: de Moddergatse Wekelijkse Koerier die helemaal volstaat met gratis miniadvertenties: te ruil: damesjas groen maat 38, gaarne voor een rood exemplaar. Aangeboden: bruine herenjas. Ik zoek nog een blauwe kinderjas maat 98. enzovoorts enzovoorts.
ik zie het helemaal voor me: de Moddergatse Wekelijkse Koerier die helemaal volstaat met gratis miniadvertenties: te ruil: damesjas groen maat 38, gaarne voor een rood exemplaar. Aangeboden: bruine herenjas. Ik zoek nog een blauwe kinderjas maat 98. enzovoorts enzovoorts.
Rens schreef:
je bent de nederlandse juttersbepalingen kwijt.............
blijkbaar...
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
oa 4 meloenen.Op de markt verkochten ze per 6 4 pasten er nog wel in de tas, (en buik) de laatste 2 heb ik weggegeven. Altijd leuk om eens iemand te verrassen!
3 boeken van D. Hogenbirk Jzn.
Behalve 'Neveldijk' schreef hij meer dergelijke boeken.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
mijn zoon heeft vanmiddag ergens 7 kisten appels/peren geplukt
dat wordt schillen....en wecken
vanavond maar gelijk beginnen; ondertussen de lezing van ds Harinck luisteren (Kapelle)
gelukkig mag ik bij iemand een paar kisten brengen die voor me mee gaat schillen/wecken (en een gedeelte uitdeelt)