Dat woord moet ze nog leren.vlinder schreef: Vind je dit onderdanig?
Alhoewel ik het eigenlijk best zo vind. Is alles niet zo voorpelbaar

Dat woord moet ze nog leren.vlinder schreef: Vind je dit onderdanig?
oh ja, zouden we het beste paard van stal (inclusief ridder op het witte paard) bijna vergeten.Democritus schreef:Joh wat leuk....MarthaMartha schreef:een ring
MarthaMartha schreef:ettertje!Democritus schreef:Joh wat leuk....MarthaMartha schreef:een ring
hij heeft me zojuist geleerd wat het woord onderdanigheid betekentAuto schreef: Fijn dat uw creatieve geest zo'n opleving heeft gehad om uw jonkvrouw tot een bewonderd zwijgen te brengen!
ik wil helemaal niet terug...helma schreef:MarthaMartha schreef:ettertje!Democritus schreef:Joh wat leuk....MarthaMartha schreef:een ring
je kúnt nog terug
MarthaMartha schreef:hij heeft me zojuist geleerd wat het woord onderdanigheid betekentAuto schreef: Fijn dat uw creatieve geest zo'n opleving heeft gehad om uw jonkvrouw tot een bewonderd zwijgen te brengen!
Ik heb bewondering voor je man dat die mee is geweestLassie schreef:een ketting
een hempje
k ben helemaal blij... (na eindeloos zoeken naar kleding, gelukkig wat kunnen vinden).
Democritus schreef:MarthaMartha schreef:hij heeft me zojuist geleerd wat het woord onderdanigheid betekentAuto schreef: Fijn dat uw creatieve geest zo'n opleving heeft gehad om uw jonkvrouw tot een bewonderd zwijgen te brengen!![]()
we zijn dan ook maar in 4 winkels geweest hoor.... (nee wij gaan niet 1 hele winkelstraat af voor kleding).Democritus schreef:Ik heb bewondering voor je man dat die mee is geweestLassie schreef:een ketting
een hempje
k ben helemaal blij... (na eindeloos zoeken naar kleding, gelukkig wat kunnen vinden).
Vind je dat subtiel?Marnix schreef:Het kan ook op een subtiele manier: "Wat een schitterende broek / rok, daarin lijk je wel 10 kilo lichter", als je dat zegt kopen ze hem 9 van de 10 keer ook