Hup in bed jij! gordijnen dicht, oren onder de dekens....fluitje schreef:8 overuren. Nu knallende hoofdpijn.
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hij is iets heel anders gaan doen... shoppen...........MarthaMartha schreef:Hup in bed jij! gordijnen dicht, oren onder de dekens....fluitje schreef:8 overuren. Nu knallende hoofdpijn.

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Met hoofdpijnhenriët schreef:Hij is iets heel anders gaan doen... shoppen...........MarthaMartha schreef:Hup in bed jij! gordijnen dicht, oren onder de dekens....fluitje schreef:8 overuren. Nu knallende hoofdpijn.

Wat een oelewapper....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Van shoppen, indien niet functioneel, krijg je juist hoofdpijn.MarthaMartha schreef:Met hoofdpijnhenriët schreef:Hij is iets heel anders gaan doen... shoppen...........MarthaMartha schreef:Hup in bed jij! gordijnen dicht, oren onder de dekens....fluitje schreef:8 overuren. Nu knallende hoofdpijn.?
Wat een oelewapper....
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Mijn vrouw en dochter in Amersfoort gedumpt. Zelf naar Utrecht gegaan voor mediamarkt. Dus het was zeer functioneel, tactisch toegepast en rustgevend.Democritus schreef:Van shoppen, indien niet functioneel, krijg je juist hoofdpijn.MarthaMartha schreef:Met hoofdpijnhenriët schreef:Hij is iets heel anders gaan doen... shoppen...........MarthaMartha schreef: Hup in bed jij! gordijnen dicht, oren onder de dekens....?
Wat een oelewapper....

Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
O ja, mijn aanwinst in Utrecht: een goede MP3-speler.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
"Dumpen" nog welfluitje schreef:
Mijn vrouw en dochter in Amersfoort gedumpt. Zelf naar Utrecht gegaan voor mediamarkt. Dus het was zeer functioneel, tactisch toegepast en rustgevend.

- JolandaOudshoorn
een twaalftal boeken, waaronder 2 van LJ van Valen en een van Maarten Luther.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Mag ik even?Gijs83 schreef:"Dumpen" nog welfluitje schreef:
Mijn vrouw en dochter in Amersfoort gedumpt. Zelf naar Utrecht gegaan voor mediamarkt. Dus het was zeer functioneel, tactisch toegepast en rustgevend.Je dumpt je dierbaren toch niet!
Volgens is dumpen een wat een onbeschaafd taalgebruik in de zin zoals jij dat bedoeld. Als je het heel letterlijk neemt zou nu gelijk de politie ingeschakeld moeten worden.

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Een chaos, alles uitzoeken en daarna weer opruimen
Geshopt en thuisgekomen met nieuwe kleren.
Hoe minder sommigen begrijpen, des te meer willen zij bewijzen. (C.F. Gellert)
Ja wat? Wil je iemand dumpenIchtus schreef:Mag ik even?Gijs83 schreef:"Dumpen" nog welfluitje schreef:
Mijn vrouw en dochter in Amersfoort gedumpt. Zelf naar Utrecht gegaan voor mediamarkt. Dus het was zeer functioneel, tactisch toegepast en rustgevend.Je dumpt je dierbaren toch niet!
Volgens is dumpen een wat een onbeschaafd taalgebruik in de zin zoals jij dat bedoeld. Als je het heel letterlijk neemt zou nu gelijk de politie ingeschakeld moeten worden.

NeeGijs83 schreef:Ja wat? Wil je iemand dumpenIchtus schreef:Mag ik even?Gijs83 schreef:"Dumpen" nog welfluitje schreef:

Lang gewacht, stil gezwegen,
Nóóit gedacht, tóch gekregen.........
een nieuwe radio/cd-speler van L.G. 5 x 80 w.
Nóóit gedacht, tóch gekregen.........
een nieuwe radio/cd-speler van L.G. 5 x 80 w.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Een berg verjaardagskadootjes om weg te geven. Morgen lijkt het nationale verjaardagsvierdag te zijn; ik vlieg van de een naar de ander.
Verder heeft de ma van Zita haar blouse zo grondig gestreken dat deze sinds kort extra ventilatiemogelijkheden heeft. Ik mocht een nieuwe gaan zoeken, 't liefst precies dezelfde als de vorige, maar dan net een beetje anders.
Het is zowaar nog gelukt ook; ma mag uit drie exemplaren kiezen.
En natuurlijk zonder iets nodig te hebben de Xenos in, en met een volle tas er weer uit. Nare winkels zijn dat, net zoiets als de Kruidvat.
Verder heeft de ma van Zita haar blouse zo grondig gestreken dat deze sinds kort extra ventilatiemogelijkheden heeft. Ik mocht een nieuwe gaan zoeken, 't liefst precies dezelfde als de vorige, maar dan net een beetje anders.

En natuurlijk zonder iets nodig te hebben de Xenos in, en met een volle tas er weer uit. Nare winkels zijn dat, net zoiets als de Kruidvat.