Zalig zijn zij, die in de Heere sterven
Re: Zalig zijn zij, die in de Heere sterven
Sterkte, ik leef met je mee.
23 Maar nu weet ik mij altijd bij u,
u houdt mij aan de hand
24 en leidt mij volgens uw plan.
Dan neemt u mij weg, met eer bekleed.
23 Maar nu weet ik mij altijd bij u,
u houdt mij aan de hand
24 en leidt mij volgens uw plan.
Dan neemt u mij weg, met eer bekleed.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
- Bert Mulder
- Contacteer:
Ja, ze laat haar man met 3 jonge dochters (3 tot 8 jaar) achter.Marco schreef:Sterkte gewenst.
Laat ze een gezin achter?
Hun zoontje is vorig jaar overleden.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Dan geldt helemaal dat de HERE jullie steun moet/zal zijn. Maar ook hoop ik dat je zelf met je gezin een steun kan zijn voor je broer (zwager) en zijn kinderen. Want dat zullen ze af en toe óók nodig hebben.Bert Mulder schreef:Ja, ze laat haar man met 3 jonge dochters (3 tot 8 jaar) achter.Marco schreef:Sterkte gewenst.
Laat ze een gezin achter?
Hun zoontje is vorig jaar overleden.
Van harte gecondoleerd Bert!
Sterkte Bert.
- Bert Mulder
- Contacteer:
Aan allen hartelijk bedankt voor uw medeleven.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.