Mijn vorige auto bestond volgens mij voor 3kwart uit 2ehands onderdelen...En ik heb er nooit narigheid mee gehad!Droelie schreef:Zou kunnen.. maar ik heb het niet zo op dat soort exemplaren.. Teveel narigheid mee gehadMister schreef:Volgende keer vragen of er een ruil/sloopexemplaar in mag. Scheelt in de kosten!
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [6]
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
- JolandaOudshoorn
een kuurtje Primolut. 

Ik weet, mijn Verlosser leeft
je buik gedraagt zich nog steeds niet zoals je zou willen?JolandaOudshoorn schreef:een kuurtje Primolut.
- JolandaOudshoorn
nou, nee niet echt.Zita schreef:je buik gedraagt zich nog steeds niet zoals je zou willen?JolandaOudshoorn schreef:een kuurtje Primolut.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Een enorm pijnlijke elleboog
Waarom geven die muren niet een kléín beetje mee 

Zeer waarschijnlijk omdat ze doorgaans nogal hard plegen te zijn...*girly* schreef:Een enorm pijnlijke elleboogWaarom geven die muren niet een kléín beetje mee
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Een zeer waardevol spel dat bij de nieuwe Gezinsgids zat(precies heb ik nog niet allemaal bekeken), het ging volgens mij waardevolle bouwstenen voor een goed gezin. Zullen vast wel mensen onder ons interesse naar hebben. Heb je geen abo op de Gezinsgids misschien kun je er eenmalig ergens kopen of bestellen. Er zat ook een bijlage bij wat over hetzelfde onderwerp ging. Meest Elspeters en Nunspeters kwamen daarin aan het woord. Ik ken er van elk gesprek wel 1 of meerdere.
Ik weet het...Maar soms zou het wel fijn zijn....-DIA- schreef:Zeer waarschijnlijk omdat ze doorgaans nogal hard plegen te zijn...*girly* schreef:Een enorm pijnlijke elleboogWaarom geven die muren niet een kléín beetje mee
*girly* schreef:Ik weet het...Maar soms zou het wel fijn zijn....-DIA- schreef:Zeer waarschijnlijk omdat ze doorgaans nogal hard plegen te zijn...*girly* schreef:Een enorm pijnlijke elleboogWaarom geven die muren niet een kléín beetje mee
Maar er zijn ook NADELEN aan verbonden... Vandaar dat de wetenschap het vooralsnog afraad om 'meegevende' muren te plaatsen... Volgens de geleerden zouden de woningen daardoor enigzins onstabiel kunnen worden....

© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Och, schuivende panelen kennen we als sinds 1987-DIA- schreef:Vandaar dat de wetenschap het vooralsnog afraad om 'meegevende' muren te plaatsen... Volgens de geleerden zouden de woningen daardoor enigzins onstabiel kunnen worden....

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
vouwwandenHendrikus schreef:Och, schuivende panelen kennen we als sinds 1987-DIA- schreef:Vandaar dat de wetenschap het vooralsnog afraad om 'meegevende' muren te plaatsen... Volgens de geleerden zouden de woningen daardoor enigzins onstabiel kunnen worden....

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-2 nette blousen(paars en bruin)
-1 zwarte trui
-1 nette broek
-1 zwarte trui
-1 nette broek
sloffen (voor mezelf)
overhemd (voor m'n man) Paars (geblokt).
overhemd (voor m'n man) Paars (geblokt).
3 x net: netjes hoor.Gijs83 schreef:-2 nette blousen(paars en bruin)
-1 zwarte trui
-1 nette broek
Maar PAARS?
~~Soli Deo Gloria~~