(en dan krijg ik ook nog op m'n kop van een bemoeïerige buurvrouw)

Geweldig!*girly* schreef:Aan de kat die door de auto voor me werd overreden![]()
Hmmm weer een kattenhater? :p ...Ik daht ook niet echt aan de kat, maar meer aan de reactie er op.....'k Ga geloof ik nooit meer m'n goeie kant tonen, door te stoppen voor een vrouw die helemaal overstuur is omdat haar kat net is overreden, en de persoon díe het had gedaan vrijwel direct doorreed na een snel 'sorry'Luther schreef:Geweldig!*girly* schreef:Aan de kat die door de auto voor me werd overreden![]()
Weer een kat minder...
Luther schreef:Geweldig!*girly* schreef:Aan de kat die door de auto voor me werd overreden![]()
Weer een kat minder...
Ook katten zijn schepselen Gods...Luther schreef:Geweldig!*girly* schreef:Aan de kat die door de auto voor me werd overreden![]()
Weer een kat minder...
Luther schreef:Geweldig!*girly* schreef:Aan de kat die door de auto voor me werd overreden![]()
Weer een kat minder...
Dit soort opmerkingen vind ik eigenlijk niet kunnen op een reformatorisch forum.Luther schreef:Geweldig!*girly* schreef:Aan de kat die door de auto voor me werd overreden![]()
Weer een kat minder...
Mensen, kom op zeg, na alle zware topics maak ik even een lichtvoetige opmerking (in het kader van de discussie onlangs), en dan krijg je allerlei teksten naar je hoofd.Tiberius schreef:Dit soort opmerkingen vind ik eigenlijk niet kunnen op een reformatorisch forum.Luther schreef:Geweldig!*girly* schreef:Aan de kat die door de auto voor me werd overreden![]()
Weer een kat minder...
Vind je zelf ook niet, Luther? Zie ook de toelichting van Helma.
Dat is in het kader van dode dieren een bijzondere opmerking.Tiberius schreef:Ok, zand erover.
nou er is een topic geweest waar in ze TE ver gingen over huisdieren. Dus vandaar deze postings.Marie-Henriëtte schreef:Ik denk dat dit typisch een Luthertje was, een grapje in zijn geheel eigen, maar o zo zwaar opgevat. Ondertussen zal ook Luther gerust wel geraakt worden door dierenleed en een beetje gecharmeerd zijn van de Partij voor de Dieren.
De vrouw die de kat aan reed, reed idd te hard, en stond eigks met tranen in d'r ogen te kijken hoe het beestje nog een paar x een beweging maakte, probeerde in de benen te komen...Bert Mulder schreef:Ook katten zijn schepselen Gods...Luther schreef:Geweldig!*girly* schreef:Aan de kat die door de auto voor me werd overreden![]()
Weer een kat minder...
Wat niet wegneemt, dat de eigenaar van het beest het grootste aandeel van 'schuld' heeft, als men in ieder geval het over 'schuld' hebben kan...
Tenzij de rijder met opzet....