Bevestiging + intrede Ds. Krijgsman
Re: Bevestiging + intrede Ds. Krijgsman
Wilhelm schreef:Als ik maar geen moeilijkheden krijg met de kerkenraad ....
http://www.esnips.com/doc/df844c8d-e317 ... -15-9-2009

het boekje waar in straks de bevestiging en intrede staat wordt meestal ook aan de gemeente gegeven als aandenken!!
ik vraag mij af of het lukt om nu nog te luisteren want ik weet dat er gezegd is dat het na de dienst het van internet wordt afgehaald!
dat heb ik gehoord van degene die het ook doet dus ja!!
ik vraag mij af of het lukt om nu nog te luisteren want ik weet dat er gezegd is dat het na de dienst het van internet wordt afgehaald!
Natuurlijk lukt dat. Wilhelms links blijven nog wel even staanroos123 schreef:het boekje waar in straks de bevestiging en intrede staat wordt meestal ook aan de gemeente gegeven als aandenken!!

“Leer de natie haar doop verstaan en Kerk en Staat zijn gered”
Binnenkort levendige handel in illegale ggin preken.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
Gian schreef:Binnenkort levendige handel in illegale ggin preken.

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
de preken staan er niet op! Is het mogelijk om ze alsnog erop te zetten?
Bedankt!
Bedankt!
Is het geen Woord voor de wereld dan?roos123 schreef:het boekje waar in straks de bevestiging en intrede staat wordt meestal ook aan de gemeente gegeven als aandenken!!
ja natuurlijk is het woord voor de wereld maar er zullen wel redenen geweest zijn daarvoor! maar het is een verzoek geweest van iemand om bepaalde redenen! om de dienst er af te halen.
ik denk zelf dat het er niet meerop komt te staan er staan wel andere preken op die site van DS krijgsman etc die je na kan beluisteren
maar niet van dinsdag,
maar niet van dinsdag,
Laatst gewijzigd door roos123 op 17 sep 2009, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste roos, we spreken hier altijd over Ds .roos123 schreef:op die site van krijgsman
Mooi dat Ds Krijgsman een eigen site heeft, waar kan ik die vinden ?
Beetje flauw mister.Mister schreef:Is het geen Woord voor de wereld dan?roos123 schreef:het boekje waar in straks de bevestiging en intrede staat wordt meestal ook aan de gemeente gegeven als aandenken!!
ja wilhelm je heb gelijk kan gebeuren he dat je dat per ongeluk vergeet!
is geen site van ds krijgsman zelf maar daar zijn meer preken te beluisteren.
je moet naar de link van zie ander bericht gaan en dan staat er ander de rechter kant nog meer preken van allerlei dominee's
is geen site van ds krijgsman zelf maar daar zijn meer preken te beluisteren.
je moet naar de link van zie ander bericht gaan en dan staat er ander de rechter kant nog meer preken van allerlei dominee's
-
Uit de brief van ds. Mallan begrijp ik dat het lichamelijk niet zo goed met hem gaat: 'als ik het nog beleef' en 'ik weet niet of ik het nog meemaak' ed.
Ziet het er naar uit dat hij binnenkort zal overlijden? Ik heb hier verder namelijk niks over gehoord...
Maar misschien komt dat omdat ik niet v.d. ggin ben.
Ziet het er naar uit dat hij binnenkort zal overlijden? Ik heb hier verder namelijk niks over gehoord...
-
Deze geluiden hoor ik al jaren.vriend-en-metgezel schreef:Uit de brief van ds. Mallan begrijp ik dat het lichamelijk niet zo goed met hem gaat: 'als ik het nog beleef' en 'ik weet niet of ik het nog meemaak' ed.