Bericht door MarthaMartha » 15 sep 2009, 15:40
helma schreef:vlinder schreef:Tiberius schreef:vlinder schreef:Martha heeft geen man die haar onderhoudt, en zal ze dus zelf moeten werken, ..... Ik weet niet of ik het door mag vertellen, maar er zijn op dat gebied ontwikkelingen gaande... Joh....tot die tijd zal ze toch zichzelf moeten onderhouden. En ja een man is iets anders dan een (oppervlakkige) vriendschap... nou...oppervlakkig
vlinder schreef:Tiberius schreef:vlinder schreef:Martha heeft geen man die haar onderhoudt, en zal ze dus zelf moeten werken, ..... Ik weet niet of ik het door mag vertellen, maar er zijn op dat gebied ontwikkelingen gaande... Joh....tot die tijd zal ze toch zichzelf moeten onderhouden. En ja een man is iets anders dan een (oppervlakkige) vriendschap...
Tiberius schreef:vlinder schreef:Martha heeft geen man die haar onderhoudt, en zal ze dus zelf moeten werken, ..... Ik weet niet of ik het door mag vertellen, maar er zijn op dat gebied ontwikkelingen gaande...
vlinder schreef:Martha heeft geen man die haar onderhoudt, en zal ze dus zelf moeten werken, .....
Bericht door Democritus » 15 sep 2009, 15:41
Bericht door Lassie » 15 sep 2009, 15:42
Bericht door MarthaMartha » 15 sep 2009, 15:42
Democritus schreef:helma schreef:vlinder schreef: Joh....tot die tijd zal ze toch zichzelf moeten onderhouden. En ja een man is iets anders dan een (oppervlakkige) vriendschap... nou...oppervlakkig Mogelijk heeft het te maken met het soort kerkverband waarvan je lid ben....des linkser des te oppervlakkiger alles in het leven.
helma schreef:vlinder schreef: Joh....tot die tijd zal ze toch zichzelf moeten onderhouden. En ja een man is iets anders dan een (oppervlakkige) vriendschap... nou...oppervlakkig
vlinder schreef: Joh....tot die tijd zal ze toch zichzelf moeten onderhouden. En ja een man is iets anders dan een (oppervlakkige) vriendschap...
Bericht door Marco » 15 sep 2009, 15:42
Bericht door helma » 15 sep 2009, 15:43
Democritus schreef: Mogelijk heeft het te maken met het soort kerkverband waarvan je lid ben....des linkser des te oppervlakkiger alles in het leven.
Bericht door Bureaucraat » 15 sep 2009, 15:44
Democritus schreef: Mogelijk heeft het te maken met het soort kerkverband waarvan je lid bent....des linkser des te oppervlakkiger alles in het leven.
Bericht door Democritus » 15 sep 2009, 15:44
helma schreef:Democritus schreef: Mogelijk heeft het te maken met het soort kerkverband waarvan je lid ben....des linkser des te oppervlakkiger alles in het leven. dan hebben jullie een probleem
Bericht door helma » 15 sep 2009, 15:45
Democritus schreef:helma schreef:Democritus schreef: Mogelijk heeft het te maken met het soort kerkverband waarvan je lid ben....des linkser des te oppervlakkiger alles in het leven. dan hebben jullie een probleem Tja het is maar wat je een probleem noemt
Bericht door Bureaucraat » 15 sep 2009, 15:46
Bericht door Democritus » 15 sep 2009, 15:48
helma schreef: jouw vriendschap is vast oppervlakkiger dan die van M&M
Bericht door Democritus » 15 sep 2009, 15:49
Bureaucraat schreef:'t Is een redenering van lik-me-vestje. Oppervlakkigheid wordt niet bepaald door de mate van progressiviteit van een kerkelijke gemeente is.
Bericht door Tiberius » 15 sep 2009, 15:51
Marco schreef:
Terug naar “Kerk en Cultuur - Ethiek”