Sterkte!Tabitha92 schreef:op dit moment lijkt het alsof geen mens je begrijpt.. soms kun je je zo eenzaam voelen ...
Weet dat de Heere je altijd ziet en bij wil staan!
Sterkte!Tabitha92 schreef:op dit moment lijkt het alsof geen mens je begrijpt.. soms kun je je zo eenzaam voelen ...
Dat zijn de moeilijkste momenten! Ik weet precies hoe het voelt.Tabitha92 schreef:op dit moment lijkt het alsof geen mens je begrijpt.. soms kun je je zo eenzaam voelen ...
sterkte! Ik hoop voor je dat Een je begrijpt en dat je daar terecht kan!Moni schreef:Dat zijn de moeilijkste momenten! Ik weet precies hoe het voelt.Tabitha92 schreef:op dit moment lijkt het alsof geen mens je begrijpt.. soms kun je je zo eenzaam voelen ...
Je hebt dus een drukke zaterdag acht de rug. Waarschijnlijk wel een voldaan gevoel?Mister schreef:Briljant!! Zaterdagavond, de verhuizing is achter de rug, het meeste staat op z'n plek. Morgen zondag!
Die gemoedsgesteldheid is ook mij niet onbekend.hmprff schreef:gemengd....
enerzijds![]()
![]()
![]()
(mensen)
anderzijds verblijd in God en Zijn grote daden
Ben je nog naar Gouda geweest? Ik had echt graag gewild, maar het ging niet...hmprff schreef:gemengd....
enerzijds![]()
![]()
![]()
(mensen)
anderzijds verblijd in God en Zijn grote daden
Verwachtendhenriët schreef:afwachtend
o o, Jan, pas toch opjvdg schreef:Verwachtendhenriët schreef:afwachtend
volhouden Jan!Hendrikus schreef:o o, Jan, pas toch opjvdg schreef:Verwachtendhenriët schreef:afwachtend
Drikus, bedankt voor je waarschuwingMarthaMartha schreef:volhouden Jan!Hendrikus schreef:o o, Jan, pas toch opjvdg schreef:Verwachtendhenriët schreef:afwachtend
jvdg schreef:Drikus, bedankt voor je waarschuwingMarthaMartha schreef:volhouden Jan!Hendrikus schreef:o o, Jan, pas toch opjvdg schreef:
Verwachtend
Martha, bedankt voor je aanmoediging