Ai Gijs..Gijs83 schreef:Dan kunnen even keurenTiberius schreef:Kortom: foto.mag dat
![]()
druk op zoek

Ai Gijs..Gijs83 schreef:Dan kunnen even keurenTiberius schreef:Kortom: foto.mag dat
![]()
Zoiets vraag je niet aan een vrouw...Gijs83 schreef:Dan kunnen even keurenTiberius schreef:Kortom: foto.mag dat
![]()
Precies. Ze is geen handelskoe...Lassie schreef:Zoiets vraag je niet aan een vrouw...Gijs83 schreef:Dan kunnen even keurenTiberius schreef:Kortom: foto.mag dat
![]()
Gijs betracht geduld en wil de koe eerst uit de boom kijken.vlinder schreef:Precies. Ze is geen handelskoe...Lassie schreef:Zoiets vraag je niet aan een vrouw...Gijs83 schreef:Dan kunnen even keurenTiberius schreef:Kortom: foto.mag dat
![]()
Zo krijg je nooit een vriendin hoor Gijs...
Je weet tenslotte nooit hoe een koe een postbode vangt...jvdg schreef:Gijs betracht geduld en wil de koe eerst uit de boom kijken.vlinder schreef:Precies. Ze is geen handelskoe...Lassie schreef:Zoiets vraag je niet aan een vrouw...Gijs83 schreef:
Dan kunnen even keurenmag dat
![]()
Zo krijg je nooit een vriendin hoor Gijs...
Ik wel.Hendrikus schreef:Je weet tenslotte nooit hoe een koe een postbode vangt...
jvdg schreef:Ik wel.Hendrikus schreef:Je weet tenslotte nooit hoe een koe een postbode vangt...
tssss.. mannenpraat...Gijs83 schreef:jvdg schreef:Ik wel.Hendrikus schreef:Je weet tenslotte nooit hoe een koe een postbode vangt...![]()
En Droelie natuurlijk maar lachen om die mannenpraat!
Een brievenbus nadoen.jvdg schreef:Ik wel.Hendrikus schreef:Je weet tenslotte nooit hoe een koe een postbode vangt...
Juist, u gaat door naar de volgende ronde.refo schreef:Een brievenbus nadoen.jvdg schreef:Ik wel.Hendrikus schreef:Je weet tenslotte nooit hoe een koe een postbode vangt...
klepklepkleprefo schreef:Een brievenbus nadoen.jvdg schreef:Ik wel.Hendrikus schreef:Je weet tenslotte nooit hoe een koe een postbode vangt...
Mooi, kunnen we eindelijk weer normaal doen in deze zandbak.Droelie schreef:Ik lach me eigen krom.. maar goed.. kzal vanavond wel ff een fotootje neerzetten...