Laat vandaag de auto eens voor de deur staan. Zet zoveel mogelijk elektrische apparaten uit en haal als het kan ook de stekkers eruit. Elektrische apparaten waarvan de stekker nog in het stopcontact zit, vreten namelijk nog steeds veel energie. Geniet vandaag van een dagje in de natuur(groen )
Er zijn ook mensen die moeten werken in plaats van in het bos lopen.
dat kan ook na je werktijd het is vandaag mooi weer en wat langer licht met deze zon overgoten dag.
Lassie schreef:Bij ons staat de auto ook voor de deur. En zal er vandaag ook niet in gereden worden. best handig zo'n thuiswerkende man
Hier zijn beide auto's weer met veel plezier gebruikt. Naar Amsterdam fietsen een gereedschapkar is zo lastig, net zoals het halen van verjaardagsboodschappen.
Haha, nou, mooi makkelijk. De enige apparaten die ik aan heb staan zijn computers die ik gebruikt. Daarna ga ik met de groene NS naar Utrecht waar ik uit eten ga. Ik zal tijdens het eten geen apparaten aan de stroom leggen. Dan met de trein naar Ede alwaar ik mijn bed in duik. Ik voel me opeens heel groen... in positieve zin
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MAAK EEN COMPOSTHOOP
Het is een natuurlijk proces wanneer afval uit tuin en keuken door bacterien, schimmels en bodemdieren wordt omgezet in een aardachtige massa, de compost. Door een keer per jaar de hele tuin met een laag compost te bedekken, wordt de bodem losser, vochtiger en vruchtbaaarder. Niet alleen uw planten zullen u dankbaar zijn, ook het milieu helpt u een handje, doordat er in de composthoop een dierentuin vool micro-organismen een thuis vinden.
MAAK EEN COMPOSTHOOP
Het is een natuurlijk proces wanneer afval uit tuin en keuken door bacterien, schimmels en bodemdieren wordt omgezet in een aardachtige massa, de compost. Door een keer per jaar de hele tuin met een laag compost te bedekken, wordt de bodem losser, vochtiger en vruchtbaaarder. Niet alleen uw planten zullen u dankbaar zijn, ook het milieu helpt u een handje, doordat er in de composthoop een dierentuin vool micro-organismen een thuis vinden.
moet je wel een wat grote (re) tuin hebben..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
MAAK EEN COMPOSTHOOP
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
MAAK EEN COMPOSTHOOP
Ik denk niet dat de buren blij zijn als ik dat op mijn balkon doe....
(lekker als het over het randje lekt...wordt de buurvrouw wel lekker bruin, ondanks dat de zon niet schijnt......
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.