Beste Marnix,Marnix schreef:... en God ook die prediking heeft gebruikt om mensen te bekeren. .....
Ken je die mensen persoonlijk, die door de persoon van Arie Boomsma, die zich bekeerd hebben en tot een levende geloof in Christus zijn gekomen ?
Beste Marnix,Marnix schreef:... en God ook die prediking heeft gebruikt om mensen te bekeren. .....
Klopt.Marnix schreef:Mee eens. Ik zeg ook niet dat alles wat hij doet goed is, integendeel. Dat was volgens mij ook niet de vraag waar ik op antwoordde
Met alle geoorloofde mogelijke middelen...refo schreef: Want er is maar één middel: de prediking. Maar daar moeten we ze onder zien te krijgen. Met alle mogelijke middelen moeten we mensen onder het evengelie zien te krijgen.
Alle middelen die de inhoud van de boodschap vervolgens niet in de weg staan.jvdg schreef:Met alle geoorloofde mogelijke middelen...refo schreef: Want er is maar één middel: de prediking. Maar daar moeten we ze onder zien te krijgen. Met alle mogelijke middelen moeten we mensen onder het evengelie zien te krijgen.
Enfin, opnieuw de discussie: Wat is geoorloofd?
Cabaret over Jezus?
Gay Parade?
Precies. Dat slaat nergens op.refo schreef:Nou is Boosma weg en we gaan nog door!