-DIA- schreef:Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
Gebruikt u een wasverzachter voor uw was? Laat dat product deze week eens links

liggen.
U kunt uw wasgoed ook zacht krijgen door het buiten in de wind te laten drogen. Een experiment waard!
Waarom niet, zelfs op een flatje is dat nog mogelijk?!
Regels van De Goede Woning zijn o.a.: Verboden in het openbaar wasgoed laten drogen op het balkon.
Ik weet niet hoe dat bij andere woningbouwverenigingen is, maar hier mag het officieel niet, ook al storen
sommigeen zich er niet aan, maar dat is eigenlijke burgelijke ongehoorzaamheid...
Bij ons staat hierover niets in het huurcontract. Sterker nog: voor alle balkonnen zijn speciale waslijnen bevestigd. Niet door ons, of de buren, maar door de woonvisie zelf! Ik denk dat dat per gemeente bepaald is. Dus nix burgerlijke ongehoorzaamheid en 5e gebod... Wij doen gewoon met die waslijnen waar ze voor bedoeld zijn...
Ik ben het trouwens niet eens met de stelling dat je was in de wind zachter wordt dan van wasverzachter. Ik gebruik geen wasverzachter, maar als ik dat wel doe, zijn de handdoeken zachter dan in de wind. De wind maakt ze juist stug omdat het veel sneller droogt dan binnen. De wasverzachter maakt de was echt zachter.
Die nieuwe van Robijn van amandel enz. ruiken echt zooooo lekker...
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.