Duurzaamheidstips voor een schonere wereld
Re: duurzaamheid tips voor een schonere wereld
Tegenwoordig scheelt het benzineverbruik al veel met een paar jaar terug, maar vooral na ons trouwen scheelde het enorm! We hadden toen meer dan 70.000 km per jaar. Alleen een weekendje bij elkaar was al goed voor meer dan 250 km.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
14 dagen vakantie: 6200 kilometer. Dat was overigens wel een negenpersoonsvoertuig, dus de milieuschade per persoon was wel te overzien.
Wat je ver haalt....vlinder schreef:Tegenwoordig scheelt het benzineverbruik al veel met een paar jaar terug, maar vooral na ons trouwen scheelde het enorm! We hadden toen meer dan 70.000 km per jaar. Alleen een weekendje bij elkaar was al goed voor meer dan 250 km.
Vandaag een oproep:
Waarom niet, zelfs op een flatje is dat nog mogelijk?!Gebruikt u een wasverzachter voor uw was? Laat dat product deze week eens linksliggen.
U kunt uw wasgoed ook zacht krijgen door het buiten in de wind te laten drogen. Een experiment waard!
Als het buiten regent lukt het niet om je was droog te krijgen....

Regels van De Goede Woning zijn o.a.: Verboden in het openbaar wasgoed laten drogen op het balkon.Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
Waarom niet, zelfs op een flatje is dat nog mogelijk?!Gebruikt u een wasverzachter voor uw was? Laat dat product deze week eens linksliggen.
U kunt uw wasgoed ook zacht krijgen door het buiten in de wind te laten drogen. Een experiment waard!
Ik weet niet hoe dat bij andere woningbouwverenigingen is, maar hier mag het officieel niet, ook al storen
sommigeen zich er niet aan, maar dat is eigenlijke burgelijke ongehoorzaamheid...
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Raar, eigenlijk waarom is dat zo?-DIA- schreef:Regels van De Goede Woning zijn o.a.: Verboden in het openbaar wasgoed laten drogen op het balkon.Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
Ik weet niet hoe dat bij andere woningbouwverenigingen is, maar hier mag het officieel niet, ook al storen
sommigeen zich er niet aan, maar dat is eigenlijke burgelijke ongehoorzaamheid...
Ik weet niet waarom. misschien dat ze het mooier vinden als de balkons niet ontsierd worden met wasgoed?Gijs83 schreef:Raar, eigenlijk waarom is dat zo?-DIA- schreef:Regels van De Goede Woning zijn o.a.: Verboden in het openbaar wasgoed laten drogen op het balkon.Gijs83 schreef:Vandaag een oproep:
Maar het staat wel zwart op wit in het huurcontract.
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Wij hebben hier huizen waar dat ook niet mag, heeft misschien ook te maken met de schotels die aan sommige flats worden gehangen.
Buiten de was drogen vind ik veel fijner dan in de droger! Eergister om 10 uur de was buitengehangen, om half 12 was alles kurkdroog, en om 12 uur had ik alle bedden voorzien van een net-uitgewassen-dekbed! 

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Probeer dat vandaag nog maar eens..*girly* schreef:Buiten de was drogen vind ik veel fijner dan in de droger! Eergister om 10 uur de was buitengehangen, om half 12 was alles kurkdroog, en om 12 uur had ik alle bedden voorzien van een net-uitgewassen-dekbed!

Marco schreef:Probeer dat vandaag nog maar eens..*girly* schreef:Buiten de was drogen vind ik veel fijner dan in de droger! Eergister om 10 uur de was buitengehangen, om half 12 was alles kurkdroog, en om 12 uur had ik alle bedden voorzien van een net-uitgewassen-dekbed!

Ghehe nee dat zal vandaag niet meer lukken denk ik...Maar aangezien vrijwel alle was al weggewerkt isLassie schreef:Marco schreef:Probeer dat vandaag nog maar eens..*girly* schreef:Buiten de was drogen vind ik veel fijner dan in de droger! Eergister om 10 uur de was buitengehangen, om half 12 was alles kurkdroog, en om 12 uur had ik alle bedden voorzien van een net-uitgewassen-dekbed!![]()

It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Vandaag een quizvraag:
Code: Selecteer alles
[b]Vraag:[/b]Kunt u de warmwaterleiding aansluiten op uw wasmachine?
A: Nee, dat is onmogelijk
B: Jazeker!
http://www.duurzaamthuis.nl/hot-fill-wa ... rzuinigsteGijs83 schreef:Vandaag een quizvraag:
Code: Selecteer alles
[b]Vraag:[/b]Kunt u de warmwaterleiding aansluiten op uw wasmachine? A: Nee, dat is onmogelijk B: Jazeker!