http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1henriët schreef:ontopic..
ik verzamel wedgwood 'rosalind'dus als jullie nog iets weten.........
Wat verzamel u/jij?
- JolandaOudshoorn
Re: Wat verzamel u/jij?
Ik weet, mijn Verlosser leeft
in Den Haag zit een winkel waar ze alle mogelijke en onmogelijke soorten servies dat op een normale manier niet meer te verkrijgen is, verkopen. Je betaalt er een lief sommetje voor, heb ik begrepen, maar dan kun je wel weer compleet worden.JolandaOudshoorn schreef:http://images.google.nl/imgres?imgurl=h ... N%26um%3D1henriët schreef:ontopic..
ik verzamel wedgwood 'rosalind'dus als jullie nog iets weten.........
Voor zover ik weet is Jet wel compleet, alleen haar servies niet...Zita schreef:...., maar dan kun je wel weer compleet worden.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
een vrouw met een incompleet servies, voelt zich niet compleet (toch?)Luther schreef:Voor zover ik weet is Jet wel compleet, alleen haar servies niet...Zita schreef:...., maar dan kun je wel weer compleet worden.

Ik heb er ook geen verstand van. (Begrijp überhaupt niet dat mensen zulk duur serviesgoed kopen!) Maar ik meen dat ik dat eens gehoord heb.albion schreef:Weet ik helemaal niets van. Moet ik dan wedgewood in Engeland benaderen? Ze hebben dacht ik geen tussenverkoper hier in Nederland.refo schreef:Ik dacht dat je bij Wedgewood de garantie had dat je een verlopen model nog 25 jaar kon aanvullen. Is dat niet (meer) zo?
Overigens was WW begin dit jaar zo goed als failliet en inmiddels weer doorgestart. Het is dus maar de vraag hoeveel waarde dat nog zou hebben.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Als dat zo is, zijn vrouwen rare wezens....Zita schreef:een vrouw met een incompleet servies, voelt zich niet compleet (toch?)Luther schreef:Voor zover ik weet is Jet wel compleet, alleen haar servies niet...Zita schreef:...., maar dan kun je wel weer compleet worden.

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
kom je daar nu pas achter?Luther schreef:Als dat zo is, zijn vrouwen rare wezens....Zita schreef:een vrouw met een incompleet servies, voelt zich niet compleet (toch?)Luther schreef:Voor zover ik weet is Jet wel compleet, alleen haar servies niet...Zita schreef:...., maar dan kun je wel weer compleet worden.

voetbalplaatjes an de AH voor m'n zoontjes..mochten jullie ze over hebben 

BJD schreef:voetbalplaatjes an de AH voor m'n zoontjes..mochten jullie ze over hebben
staan ze niet bij AH bij de uitgang?

wie spaart met mij mee voor dienrentuinzegels van Super de Boer?
Bij ons staat er tegenwoordig een dranghek waar de kinderen achter mogen staan.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
- JolandaOudshoorn
... dan mogen ze naar mijBJD schreef:voetbalplaatjes an de AH voor m'n zoontjes..mochten jullie ze over hebben

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Ik verzamel nog altijd olifantjes. Pas weer twee erbij. Dus als iemand nog wat heeft of weet dan houd ik me aanbevolen. 

"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Meeting schreef:Ik verzamel nog altijd olifantjes. Pas weer twee erbij. Dus als iemand nog wat heeft of weet dan houd ik me aanbevolen.

pas nog 30 weggedaan

Dorkas snuffel
die sla ik af....BJD schreef:voetbalplaatjes an de AH voor m'n zoontjes..mochten jullie ze over hebben
hoort niet bij een christen vond ik.. maar ja, wie ben ik..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
ah...je hebt vast geen grote jongenshenriët schreef:die sla ik af....BJD schreef:voetbalplaatjes an de AH voor m'n zoontjes..mochten jullie ze over hebben
hoort niet bij een christen vond ik.. maar ja, wie ben ik..