Wat verzamel u/jij?
Re: Wat verzamel u/jij?
Moet je dat monster (hoe klein hij ook is) eens op je af zien springen.
De bek is nog gesloten, maar o wee, straks komen die witte hakmesjes tevoorschijn en bedreigen ze bijvoorbeeld een leraar, die zijn moede hoofd te ruste heeft gelegd in een Zeeuwse grasstrook.
De bek is nog gesloten, maar o wee, straks komen die witte hakmesjes tevoorschijn en bedreigen ze bijvoorbeeld een leraar, die zijn moede hoofd te ruste heeft gelegd in een Zeeuwse grasstrook.
Laatst gewijzigd door Luther op 22 aug 2009, 11:40, 1 keer totaal gewijzigd.
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
ja hoor...hoewel ik ook geen fan van honden benLuther schreef:Heb jij weleens een lieve hond gezien dan?hmprff schreef:nou nou, je zegt hier nogal wat...Luther schreef: Ik hoop die hond!
En daarom zal ik niet rusten tot de laatste van dit soort verschrikkelijke monsters van de aardbodem verdwenen zijn.
Dat wordt dan voorlopig geen rust voor jou!
....doe je wel vaker van dit soort onbezonnen uitspraken?...
....deed de échte Luther dat ook?...
....hield de échte Luther ook niet van honden?....
maar bedenk wel...honden zijn ook schepselen
En misschien (of waarschijnlijk) houdt God meer van dieren, dan wij van onze medemens houden...
God spaarde Nineve niet alleen voor de mensen, maar ook voor de dieren die daar waren. (Jona 4:11 'en daartoe veel vee')
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Wat denk je van de chowchow, Luther:

Haha, volgens mij is dat een hond die met emeritaat is?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- Oude-Waarheid
Wel een mooie is de hond van jou/jullie?Jongere schreef:Wat denk je van de chowchow, Luther:
Nee, deze komt van internet.
Een kennis van mij heeftzo'n soort hond sinds kort, en ik vind 'm erg mooi.
Een kennis van mij heeftzo'n soort hond sinds kort, en ik vind 'm erg mooi.
die hondjes zijn ook echt heel lief, echt van die schoothondjes!
Jean wil dolgraag een hond, maar ik (nog) niet, ik vind het zoveel werk met zich meebrengen en daarbij .... je bent een heel stuk vrijheid kwijt, en die heb ik juist zo lief.
Maar als we nog s een hondje nemen, dan wordt het een Jack Russel!!!!!!!!!!!
Jean wil dolgraag een hond, maar ik (nog) niet, ik vind het zoveel werk met zich meebrengen en daarbij .... je bent een heel stuk vrijheid kwijt, en die heb ik juist zo lief.
Maar als we nog s een hondje nemen, dan wordt het een Jack Russel!!!!!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gewéééééldig!!!!henriët schreef:Maar als we nog s een hondje nemen, dan wordt het een Jack Russel!!!!!!!!!!!
Maar zet je daarmee niet een vriendschap op het spel?

als vriendschap daar afhankelijk van is, dan is t niets waard,jvdg schreef:Gewéééééldig!!!!henriët schreef:Maar als we nog s een hondje nemen, dan wordt het een Jack Russel!!!!!!!!!!!
dus....
en in dit geval is het zeker wat waard, dus ik denk dat als bepaalde visite komt.. Jackie in zn hok gaat..
maarre..... ALS.. hè....

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Hoor je dat, Jean? Er komt een hond!
ALS er een hond komt...Jongere schreef:Hoor je dat, Jean? Er komt een hond!
Neuh, vanaf dat moment ben ik hondeliefhebber, denk ik...jvdg schreef:Gewéééééldig!!!!henriët schreef:Maar als we nog s een hondje nemen, dan wordt het een Jack Russel!!!!!!!!!!!

Maarre... henriët, je moet 'm dan wel direct dat gehijg afleren!
Dreig gewoon met het niet uitvoeren van projecten 2 tot en met 8.Luther schreef:Neuh, vanaf dat moment ben ik hondeliefhebber, denk ik...jvdg schreef:Gewéééééldig!!!!henriët schreef:Maar als we nog s een hondje nemen, dan wordt het een Jack Russel!!!!!!!!!!!
Maar zet je daarmee niet een vriendschap op het spel?![]()
Maarre... henriët, je moet 'm dan wel direct dat gehijg afleren!
- Jean le Fontain
- Contacteer:
Mooi! Dan hebben we gelijk 2 nieuwe projecten voor Luther:Jongere schreef:Hoor je dat, Jean? Er komt een hond!
9 timmeren hondenhok
10 afleren hondengehijg
Zo kan die wel weer, mensen, over die honden.