wij hebben nog 2 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!helma schreef:ik heb op deze laatste basisschool-vakantiedag pannekoeken gebakken
Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij hebben iest zo vreselijks vies gegeten. Het zat bij een dagarrangement en was dus een verrassing. Het toetje smaakte nog het lekkerst, maar ze waren zelfs in staat om de ananas en de cappucino te laten mislukken.
Verder de dag was erg leuk. Dagje Ouwehand in Rhenen. 

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Daar hadden ze toch het motto: laat de dieren ook eens lachenvlinder schreef:Wij hebben iest zo vreselijks vies gegeten. Het zat bij een dagarrangement en was dus een verrassing. Het toetje smaakte nog het lekkerst, maar ze waren zelfs in staat om de ananas en de cappucino te laten mislukken.Verder de dag was erg leuk. Dagje Ouwehand in Rhenen.

Volgens mij hebben ze dikke pret gehad

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Daar hadden ze toch het motto: laat de dieren ook eens lachenvlinder schreef:Wij hebben iest zo vreselijks vies gegeten. Het zat bij een dagarrangement en was dus een verrassing. Het toetje smaakte nog het lekkerst, maar ze waren zelfs in staat om de ananas en de cappucino te laten mislukken.Verder de dag was erg leuk. Dagje Ouwehand in Rhenen.
![]()
Volgens mij hebben ze dikke pret gehad

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Wij hadden al verzonnen: nu drie keer pret van uw maaltijd. 1x op uw bord, 1x wat niet opgeten was en op het bord van de buren als nieuw geserveerd werd en 1 keer in het hok van de dierentuin...
Het was niet te geloven. We waren met z'n tweeën, die mensen naast ons ook, die daar naast ook en die daar naast ook. Allemaal zaten we te gruwen. Echt meer dan de helft is weggegooid. Echt zo zonde!
Maar wij hebben denk ik net zoveel lol gehad als de dieren. Alleen waren er geen oerang oetans...

Het was niet te geloven. We waren met z'n tweeën, die mensen naast ons ook, die daar naast ook en die daar naast ook. Allemaal zaten we te gruwen. Echt meer dan de helft is weggegooid. Echt zo zonde!
Maar wij hebben denk ik net zoveel lol gehad als de dieren. Alleen waren er geen oerang oetans...

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Vanavond *intussen gisteren alweer* :
Voorgerecht: Heldere bouillonsoep
Aardappelpuree
Zuurkool
Kalfslapje en jus
Toetje: gemengd fruit
Voorgerecht: Heldere bouillonsoep
Aardappelpuree
Zuurkool
Kalfslapje en jus
Toetje: gemengd fruit
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Ik hoorde dat de directie geen problemen had met nudisten in het park te ontvangen, het ging alleen niet door omdat er zo weinig animo was...vlinder schreef:Wij hebben iest zo vreselijks vies gegeten. Het zat bij een dagarrangement en was dus een verrassing. Het toetje smaakte nog het lekkerst, maar ze waren zelfs in staat om de ananas en de cappucino te laten mislukken.Verder de dag was erg leuk. Dagje Ouwehand in Rhenen.

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Gijs83 schreef:Varkensvlees, rode bieten en Den Eelder boerenvla! Was voor herhaling vatbaar, Gabrielle!
Ha Gijs,
Leuk dat je de tip uitgeprobeerd hebt
Neem ook eens Bio+ gele vla, ook heel lekker.
je merkt het al, we zijn hier dol op gele vla...

Vanavond eten we: stamppot prei met spekjes en een lekker stukkie vlees.
Morgen eten we: pasta met zalm en saus.
Morgen eten we: pasta met zalm en saus.
Rucolasalade met gegrilde zwaardvis en Vlaamse frieten 

~~Soli Deo Gloria~~
Verrukkelijke hamburger
met een broodje

Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik durf het niet te publiceren uit angst dat mijn diëtiste ook forumlid is en wellicht meeleest in dit topic.
Ah lekker gebarbedingest?jvdg schreef:Ik durf het niet te publiceren uit angst dat mijn diëtiste ook forumlid is en wellicht meeleest in dit topic.
Jan is bij de viskraam langs geweest, denk ikAuto schreef:Ah lekker gebarbedingest?jvdg schreef:Ik durf het niet te publiceren uit angst dat mijn diëtiste ook forumlid is en wellicht meeleest in dit topic.

~~Soli Deo Gloria~~
Véél en véél erger........Hendrikus schreef:Jan is bij de viskraam langs geweest, denk ikAuto schreef:Ah lekker gebarbedingest?jvdg schreef:Ik durf het niet te publiceren uit angst dat mijn diëtiste ook forumlid is en wellicht meeleest in dit topic.

Die viskraan zou wel de instemming van Rebecca hebben gehad.