Nou, ik zou je willen adviseren dat bijlezen maar achterwege te laten en met een schone lei te beginnen, anders slaan die wolken om in vochtige mist.Jongere schreef:Daaaaaaaaaaaaaar is 'ie weer! Leuke vakantie gehad?freek schreef:At your service!Jongere schreef:... - Freek (die beloofde z.s.m. weer terug te komen naar RF)
Succes met bijlezen.
Wist je dat . . . [12]
Re: Wist je dat . . . [12]
Wanou? Was 't een lekker bakske?albion schreef:..het goed toeven is aan de Merwede, met een héérlijk kopje koffie
Zoiets had ik me ook al voorgenomen jajvdg schreef:Nou, ik zou je willen adviseren dat bijlezen maar achterwege te laten en met een schone lei te beginnen, anders slaan die wolken om in vochtige mist.Jongere schreef:Daaaaaaaaaaaaaar is 'ie weer! Leuke vakantie gehad?freek schreef:At your service!Jongere schreef:... - Freek (die beloofde z.s.m. weer terug te komen naar RF)
Succes met bijlezen.
Ik kan je verzekeren dat het slechtste bakske genuttigd aan/langs/op de Merwede nog heerlijk is.freek schreef:Wanou? Was 't een lekker bakske?albion schreef:..het goed toeven is aan de Merwede, met een héérlijk kopje koffie
Ik heb dat meer gehoord, dat vakantiegangers in een korte periode na de vakantie tekenen van wijsheid vertonen.freek schreef: Zoiets had ik me ook al voorgenomen ja
Ja, heerlijk. En echt aan te raden! We hebben ook een heerlijke maaltijd aangeboden gekregen door het bruidspaar (40-jarig).freek schreef:Wanou? Was 't een lekker bakske?albion schreef:..het goed toeven is aan de Merwede, met een héérlijk kopje koffie
Het was echt super. (In Sliedrecht) Mooi uitzicht ook er kwamen heel wat schepen voorbij (wel veel uit Duitsland).
Er waren ook veel balonnen in de lucht en na afloop hebben we een route door de Alblasserwaard gereden. En langs de Lek
zijn we teruggegaan. Veel molens (niet bij Kinderdijk), en leuke ezeltjes gezien. Al met al het was een zeer geslaagde dag.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Aha. Ja, de Merwede is genieten hoor, zeker op een heerlijke zomeravondalbion schreef:Ja, heerlijk. En echt aan te raden! We hebben ook een heerlijke maaltijd aangeboden gekregen door het bruidspaar (40-jarig).freek schreef:Wanou? Was 't een lekker bakske?albion schreef:..het goed toeven is aan de Merwede, met een héérlijk kopje koffie
Het was echt super. (In Sliedrecht) Mooi uitzicht ook er kwamen heel wat schepen voorbij (wel veel uit Duitsland).
Er waren ook veel balonnen in de lucht en na afloop hebben we een route door de Alblasserwaard gereden. En langs de Lek
zijn we teruggegaan. Veel molens (niet bij Kinderdijk), en leuke ezeltjes gezien. Al met al het was een zeer geslaagde dag.
We hebben sinds kort twee paar tortelduifjes in huis rondlopen. Ik voel me bijne een beetje ontheemd in eigen huis 
freek schreef:We hebben sinds kort twee paar tortelduifjes in huis rondlopen. Ik voel me bijne een beetje ontheemd in eigen huis
Komt ook omdat je bijna een wereldreis gemaakt heeft
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik eigenlijk zo nieuwsgierig ben dat ik alles wil bijlezen
ik na 3 topics toch maar stop en verder ga met m'n was....
ik zaterdag begonnen ben met wassen en nu op 15 draaien ben (en nog niet klaar....)
ik op vakantie een 'nieuwe' a.s. schoondochter erbij heb gekregen
ze wel wat ver weg woont...(sliedrecht)
zoonlief nu ineens haast wil maken met zijn rijbewijs
ik na 3 topics toch maar stop en verder ga met m'n was....
ik zaterdag begonnen ben met wassen en nu op 15 draaien ben (en nog niet klaar....)
ik op vakantie een 'nieuwe' a.s. schoondochter erbij heb gekregen
ze wel wat ver weg woont...(sliedrecht)
zoonlief nu ineens haast wil maken met zijn rijbewijs
Gebeurt wel vaker op vakantie. Vaak ben je er ook zo weer vanafhelma schreef: ik op vakantie een 'nieuwe' a.s. schoondochter erbij heb gekregen![]()
![]()
Nou, als het een sliedrechtse is, moet je het ergste vrezen.freek schreef:Gebeurt wel vaker op vakantie. Vaak ben je er ook zo weer vanafhelma schreef: ik op vakantie een 'nieuwe' a.s. schoondochter erbij heb gekregen![]()
![]()
Maar ze zijn wel netjes en wellevend hoor.
Vertel, freek! PB mag ook.freek schreef:Gebeurt wel vaker op vakantie. Vaak ben je er ook zo weer vanafhelma schreef: ik op vakantie een 'nieuwe' a.s. schoondochter erbij heb gekregen![]()
![]()
- MarthaMartha
Jongere schreef:Vertel, freek! PB mag ook.freek schreef:Gebeurt wel vaker op vakantie. Vaak ben je er ook zo weer vanafhelma schreef: ik op vakantie een 'nieuwe' a.s. schoondochter erbij heb gekregen![]()
![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
-
Democritus
Op zoek naar een aantal geschikte openingszinnen?Jongere schreef:Vertel, freek! PB mag ook.freek schreef:Gebeurt wel vaker op vakantie. Vaak ben je er ook zo weer vanafhelma schreef: ik op vakantie een 'nieuwe' a.s. schoondochter erbij heb gekregen![]()
![]()
Our God is an awesome God. He reigns from heaven above