oei, wat spannend!Corydoras schreef:... ik in Oxford in een winkel een tijdschrift tegenkwam met op de voorkant en binnenin foto's gemaakt door een welbekende forummer?

oei, wat spannend!Corydoras schreef:... ik in Oxford in een winkel een tijdschrift tegenkwam met op de voorkant en binnenin foto's gemaakt door een welbekende forummer?
Je hebt jezelf veraaije.....Hendrikus schreef:oei, wat spannend!Corydoras schreef:... ik in Oxford in een winkel een tijdschrift tegenkwam met op de voorkant en binnenin foto's gemaakt door een welbekende forummer?
ja en?jvdg schreef:Je hebt jezelf veraaije.....Hendrikus schreef:oei, wat spannend!Corydoras schreef:... ik in Oxford in een winkel een tijdschrift tegenkwam met op de voorkant en binnenin foto's gemaakt door een welbekende forummer?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik las iets van een jong persoon......![]()
![]()
![]()
Als ik ga deduceren, ontwikkelen, ontleden, doorlichten, beoordelen op postings op het RF moet je ouder zijn dan 50 jaar (daarbij denk ik ook aan je plunjebaal).Hendrikus schreef:ja en?jvdg schreef:Je hebt jezelf veraaije.....Hendrikus schreef:oei, wat spannend!Corydoras schreef:... ik in Oxford in een winkel een tijdschrift tegenkwam met op de voorkant en binnenin foto's gemaakt door een welbekende forummer?![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik las iets van een jong persoon......![]()
![]()
![]()
En wat zegt de dokter?judith schreef:...ik de laatste tijd zoooooo moe ben... en ik wel weer wat contitie moet krijgen... anders lukt het me vast niet om naar Amfersfoort te fietsen.
Ben ik nog niet geweest.Luther schreef:En wat zegt de dokter?judith schreef:...ik de laatste tijd zoooooo moe ben... en ik wel weer wat contitie moet krijgen... anders lukt het me vast niet om naar Amfersfoort te fietsen.
tuurlijk rens,Rens schreef:ik graag weer terug wil komen op het forum, maar weet niet of dat op prijs gesteld word......
WELKOM!!!!henriët schreef:tuurlijk rens,Rens schreef:ik graag weer terug wil komen op het forum, maar weet niet of dat op prijs gesteld word......
van harte welkom terug!
Postwijk lopen is erg goed voor de conditie!judith schreef:...ik de laatste tijd zoooooo moe ben... en ik wel weer wat contitie moet krijgen... anders lukt het me vast niet om naar Amfersfoort te fietsen.
Ja, das waar... ik ga zo maar eens kijken of de post er ligt.Gijs83 schreef:Postwijk lopen is erg goed voor de conditie!judith schreef:...ik de laatste tijd zoooooo moe ben... en ik wel weer wat contitie moet krijgen... anders lukt het me vast niet om naar Amfersfoort te fietsen.