hmprff schreef:...ik instem met wat Gijs al vaak op het forum heeft gezegd...
...dat het in de Veluwe heel mooi fietsen is!
...het er ook heel warm was.. (woensdag 31 graden in de zon, donderdag nog wat warmer)
...ik nu dus bruin en rood ben
...je wel een zeer achterwerk krijgt van uren op de fiets zitten
...mn zusje en ik het heel erg met het weer hebben getroffen
...we niet eens een lekke band hebben gehad
...dat dat maar goed is ook, want we kunnen allebei geen band plakken
hoever en waar heb je gefietst
Harderwijk, Elburg, Zwolle, Barneveld, Veenendaal (niet allemaal gelderland en veluwe, maar onderweg wel)
Heerlijk, wij hebben gisteren ook een heel eind gefietst en ook verkleurd (en nu een beetje te voelen). Daar kan ik echt wel van genieten; een stuk fietsen en vooral wandelen (of ligt het eraan met wie je het doet? )
...het er ook heel warm was.. (woensdag 31 graden in de zon, donderdag nog wat warmer)
Harderwijk, Elburg, Zwolle, Barneveld, Veenendaal (niet allemaal gelderland en veluwe, maar onderweg wel)
Niet in 1 dag vast
Lees wat je aanhaalt...
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
... ik topic sfeer op het forum mis? Interessant is nl. dat je hier op het forum verschil kan maken tussen vriend en vijand. (Mijn 1e pbtje verstuurd zojuist vandaar)
BoCo schreef:... ik topic sfeer op het forum mis? Interessant is nl. dat je hier op het forum verschil kan maken tussen vriend en vijand. (Mijn 1e pbtje verstuurd zojuist vandaar)
... je toch niet zou denken dat je op een refoforum je medeforummer als vijand kan neerzetten.
... het wel een beetje vreemd overkomt inderdaad.
Gian schreef:.. ik vanaf de camping netwerk heb
.. ik hier dus net zo zoet ben als thuis
ik vanavond ook.. mijn buurman had een internetkaart voor een week, ging vandaag naar huis en had hem dus niet meer nodig.. of ik hem wilde hebben. M'n laptop had ik bij me voor een filmpje voor de kids en m'n foto's. Dus nu ook voor internet... morgen is het voor twee weken weer over.