Ik vond het gezellig maar een exacte copy van vorig jaar (waarschijnlijk is het elk jaar ´t zelfde liedje?), dat vond ik jammer!
Daarbij kwam dat het vre se lijk warm was...

Dat is nou het verschil: we veranderen nooit wat. Dat is het veiligst. Veranderen is een hellend vlak.Daphne schreef:Net thuis van een heerlijk ontspannen daagje! Naar Buiten vond ik vrijwel hetzelfde als vorig jaar... de kraampjes stonden op dezelfde plekken, de kleding die er te koop was was het zelfde... Karel B stond er weer hetzelfde bij...
Ik vond het gezellig maar een exacte copy van vorig jaar (waarschijnlijk is het elk jaar ´t zelfde liedje?), dat vond ik jammer!
Jammer dat sommigen heel doelbewust staan naar verandering, die tendens wordt steeds duidelijker...refo schreef:Dat is nou het verschil: we veranderen nooit wat. Dat is het veiligst. Veranderen is een hellend vlak.Daphne schreef:Net thuis van een heerlijk ontspannen daagje! Naar Buiten vond ik vrijwel hetzelfde als vorig jaar... de kraampjes stonden op dezelfde plekken, de kleding die er te koop was was het zelfde... Karel B stond er weer hetzelfde bij...
Ben ook net thuis. Maar niet van Naar Buiten. Desalniettemin: het was erg leuk. En ik heb geen RF'ers ontmoetJolandaOudshoorn schreef:Ben net thuis. En ik moet eerlijk zeggen: het was leuk. Helaas heb ik geen RF-ers ontmoet
Binnen gebleven?Hendrikus schreef:Ben ook net thuis. Maar niet van Naar Buiten. Desalniettemin: het was erg leuk.
Beste mensen, ik wil even wat gevoelens over 'Naar Buiten' kwijt.Gian schreef:Ga je evangeliseren?Ichtus schreef:
Enne, waarschijnlijk sta ik er vandaag ook even, bij de ingang
En zo blijven WE toch weer lekker algemeen...Wilma van den Berg schreef: Laat ik bij mezelf beginnen (...) zijn we ons (...)
Dus we moeten maar niet meer op elkaar reageren, zeggen dat we het er persoonlijk wel of niet mee eens zijn, elkaar niet wijzen op.....etc....(ach, ik zeg wel even niets meer)vlinder schreef:En zo blijven WE toch weer lekker algemeen...Wilma van den Berg schreef: Laat ik bij mezelf beginnen (...) zijn we ons (...)
Tuurlijk wel! Maar als je zegt dat je bij jezelf begint moet je neit met we en ons beginnen. Zeg dan: BEN Ik ME bewust dat elk uur, ieder ogenblik een stap dichter bij de grens van leven en dood is? (en om in vakantietermen te spreken) Is MIJN paspoort getekend door Hem? Of hebB IK het druk met allerlei commentaar over dit en dat (zoals jij ook zegt, Luther) en vergeET IK de eeuwigheid en de eeuwige bestemming van MIJN ziel?Wilma van den Berg schreef:Dus we moeten maar niet meer op elkaar reageren, zeggen dat we het er persoonlijk wel of niet mee eens zijn, elkaar niet wijzen op.....etc....(ach, ik zeg wel even niets meer)vlinder schreef:En zo blijven WE toch weer lekker algemeen...Wilma van den Berg schreef: Laat ik bij mezelf beginnen (...) zijn we ons (...)
vlinder schreef:
[ps. Neem eens een cursus discusseren of assertiviteit. Als iemand wat tegen je zegt is het niet handig om direct te gaan roepen: ik zeg wel niks meer...Waarvoor kom je dan op een discussieforum? Als iedereen dat zei was elke discussie na 3 reacties weg.