Goed gerucht verspreiden is prima. Kwaad goed noemen niet.refo schreef:We zijn altijd gehouden een goed gerucht van iemand te verspreiden. Dat doet Marnix in ieder geval. En zo reageert een ieder zoals verwacht. Zuur of vergoelijkend.
'Niet goed te begrijpen' een redelijke alternatief voor 'verkeerd, zondig'?refo schreef:Ik deel de acties van de EO maar in de categorie 'voor mij niet goed te begrijpen' in.
Ik denk dat je de schuld daarvan niet bij de critici moet leggen, maar bij de EO.refo schreef:Ik zie overigens wel dat het niet laten doorgaan van het programma meer ellende over het land brengt dan het wel doorgaan. Nu hebben de programmamakers vrij spel en wordt het evangelie van Markus te kijk gezet. Zonder de toelichting van Arie Boomsma dat God dienen vrede brengt. Toch jammer.
Dat weet ik. De veroordeling van de vrienden was mede gebaseerd op foute uitspraken van Job, maar wat zij daarbij suggereerden, was niet juist. Maar ten aanzien van Boomsma gaat het om harde feiten.refo schreef:En Job ging inderdaad wel de fout in. Lees het hoofdstuk maar eens aandachtig door....