Ik wist niet dat poezen 'zonden'Hendrikus schreef:Yes, collage uit de oogst van afgelopen week.albion schreef:Zijn de foto's een vakantie collage? Ze zijn mooi. (Leuk die kat in het zonnetje)
Die poes lag bovenop een auto te zonnen

Ik wist niet dat poezen 'zonden'Hendrikus schreef:Yes, collage uit de oogst van afgelopen week.albion schreef:Zijn de foto's een vakantie collage? Ze zijn mooi. (Leuk die kat in het zonnetje)
waar was dit in Italië Hendrikus?Hendrikus schreef:Yes, collage uit de oogst van afgelopen week.albion schreef:Zijn de foto's een vakantie collage? Ze zijn mooi. (Leuk die kat in het zonnetje)
Het was een PisapoesMarthaMartha schreef:waar was dit in Italië Hendrikus?Hendrikus schreef:Yes, collage uit de oogst van afgelopen week.albion schreef:Zijn de foto's een vakantie collage? Ze zijn mooi. (Leuk die kat in het zonnetje)
o, ik dacht dat het je om die poes begonnen wasMarthaMartha schreef:aha.. Toscane...
(die kant op hebben wij ook plannen)
een leuk huisje met airco....Hendrikus schreef:o, ik dacht dat het je om die poes begonnen wasMarthaMartha schreef:aha.. Toscane...
(die kant op hebben wij ook plannen)![]()
nou, als je nog behoefte hebt aan tips: je weet de weg
Oeps....en deze poes begeeft zich echt op een gevaarlijke plaats want voor Luther is hij hier echt veilig....Gijs83 schreef:Ik wist niet dat poezen 'zonden'Hendrikus schreef:Yes, collage uit de oogst van afgelopen week.albion schreef:Zijn de foto's een vakantie collage? Ze zijn mooi. (Leuk die kat in het zonnetje)
Die poes lag bovenop een auto te zonnen![]()
Zo, stoomcursusje gehad, Jean?Jean le Fontain schreef:En hier het vervolg...
Voor de voorgaande serie: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=1533
Hendrikus schreef:Zo, stoomcursusje gehad, Jean?Jean le Fontain schreef:En hier het vervolg...
Voor de voorgaande serie: http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic.php?f=8&t=1533
Dinokeutels....wim schreef:![]()