Bezigalbion schreef:Verhuisd?Mister schreef:

Bezigalbion schreef:Verhuisd?Mister schreef:
Gijs83 schreef:2 korte broeken!
Tja, ook Rijssen is niet meer wat het geweest is.MarthaMartha schreef:Gijs83 schreef:2 korte broeken!![]()
![]()
![]()
k-k-k-k-korte ??
heeft hij die dan?Auto schreef:Tja, ook Rijssen is niet meer wat het geweest is.MarthaMartha schreef:Gijs83 schreef:2 korte broeken!![]()
![]()
![]()
k-k-k-k-korte ??
Hoe zou het weer zijn in Zwitserland nu de kasteelheer zijn korte broek heeft aangetrokken?
MarthaMartha schreef:Gijs83 schreef:2 korte broeken!![]()
![]()
![]()
k-k-k-k-korte ??
vlinder schreef:Echt precies dezelfde bossen? Mooi gedaan met die schaduw.![]()
Wel erg lief!
Ik bespeur hier een hellend vlak!Auto schreef:Tja, ook Rijssen is niet meer wat het geweest is.MarthaMartha schreef:Gijs83 schreef:2 korte broeken!![]()
![]()
![]()
k-k-k-k-korte ??
Marnix schreef:Ik bespeur hier een hellend vlak!Auto schreef:Tja, ook Rijssen is niet meer wat het geweest is.MarthaMartha schreef:Gijs83 schreef:2 korte broeken!![]()
![]()
![]()
k-k-k-k-korte ??
Of ben ik nu zelf ook wat kort van stof
Tja, ik weet ook wel wat leuk isMarnix schreef:nog een broek. Onderscheid tussen mannen en vrouwen moet duidelijker zijn: Mannen in zwembroek en vrouwen in badpak / bikini![]()
Maar je kleurkeuze is prima. Ik hou wel van felle kleuren!
Ik zit al een aantal jaar bij vodafone en nog geen enkel probleem gehad... Ze hebben alleen perongeluk belgische software erop gezet,Gijs83 schreef:-boekenkast Floris van de Wehkamp met 3 jaar garantie!
-de mobiele telefoon zoals besproken in het topic over die energielabel. Tot nu toe klopte alles nog. Per 31 augustus a.s. ga ik nu over op Vodafone. Ik probeer nog wel via een aantal mensen na te gaan of hun handelwijze correct en betrouwbaar is.