Morgen begint de Canal Parade. Ik kijk er naar uit en zie er tegen op: ik sta morgen wel op het 'heilig bootje' de boot die een christelijk getuigenis wil afgeven dat God's Licht tot in de diepste hoeken van ons bestaan kan doordringen.
Ik denk dat er bij geen enkele andere boot, voor vertrek gebeden zal worden.
Hoe moeilijk het ook voor jullie te begrijpen zal zijn: de 40 opvarenden zullen voor dat ze aan boord gaan, samen een zegen vragen en bidden om de werking van God's Geest. Zelfs daar.
Ik wil voor- en tegenstanders van ons project toch vragen om voor ons te bidden. En vooral dat de Heere ook daar mensen wil aanraken met Zijn liefde.
We geloven toch in een almachtige God?
En dan is het zover: de Canal Parade
- denkertje21
En dan is het zover: de Canal Parade
Leer mij volgen mét mijn vragen...
Re: En dan is het zover: de Canal Parade
Tsja, sommigen gaan het liefst nog in de hel evangeliseren.
Mensen die meedoen aan dit botenfeest kiezen al uitdrukkelijk voor een leven zonder God. Ik begrijp niet dat mensen juist daar waar de zonden hoogtij viert zonodig mee moeten.
Zijn er echt geen andere plaatsen om te getuigen?
Mensen die meedoen aan dit botenfeest kiezen al uitdrukkelijk voor een leven zonder God. Ik begrijp niet dat mensen juist daar waar de zonden hoogtij viert zonodig mee moeten.
Zijn er echt geen andere plaatsen om te getuigen?
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
- Bonny
- Contacteer:
Dit laatste hoop ik van harte. Maar ik kom er niet onderuit te vinden dat morgen Sodom en Gomorra weer hoogtij vieren...denkertje21 schreef:.....vooral dat de Heere ook daar mensen wil aanraken met Zijn liefde.
We geloven toch in een almachtige God?
The Groom's still waiting at the altar
Ik denk dat het niet verstandig is om na alle uitgebreide discussies over homosexualiteit nu weer uitgebreid over een feest, dat deze geaardheid prijst en promoot op zeer uitdagende wijze, te gaan delibereren.
Ik wil nog verwijzen naar de uittocht van Lot en diens gezin.
Daarom:
Ik wil nog verwijzen naar de uittocht van Lot en diens gezin.
Daarom: