Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste verlie(s)(zen)?? [2]
stuk van mijn haar (10 centimeter)
- MarthaMartha
en je mist het niet eens....helma schreef:stuk van mijn haar (10 centimeter)
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Weet ik niet. Want als er een stuk van mijn haar af is dan moet ik altijd even wennen met het opsteken van mijn haar.MarthaMartha schreef:en je mist het niet eens....helma schreef:stuk van mijn haar (10 centimeter)
Als ze het los draagt dan merkt ze er niets van, denk ik.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
ik merk het altijd...de eerste paar dagen heb ik rode strepen in mn nek staanalbion schreef:Weet ik niet. Want als er een stuk van mijn haar af is dan moet ik altijd even wennen met het opsteken van mijn haar.MarthaMartha schreef:en je mist het niet eens....helma schreef:stuk van mijn haar (10 centimeter)
Als ze het los draagt dan merkt ze er niets van, denk ik.

dan borstel ik mn haar altijd alsof ik die 10 centimeter er nog aan heb zitten...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
mijn man zag het niet eens 

-
Tja als er 10 cm af gaat op 3,5 meter dan zien wij mannen dat niet.helma schreef:mijn man zag het niet eens
Dus als je wil dat een man er iets van zegt doe het dan goed. Mannen zijn nu eenmaal simpele wezens.... subtiliteiten is niet hun sterkste kant.
Maar je hebt nu een Otto

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Maar mannen willen toch weer niet dat hun vrouwen het haar helemaal kort knippen
Tenminste, dat hoor ik regelmatig, hoewel het in reformatorische kring allicht iets minder erg zal zijn. Het klagen dat vrouwen als ze eenmaal getrouwd zijn, hun haar opeens heel kort gaan dragen enzo
De buit is nu immers toch binnen... 

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
-
Klopt er is ook een grap over.Marnix schreef:Maar mannen willen toch weer niet dat hun vrouwen het haar helemaal kort knippenTenminste, dat hoor ik regelmatig, hoewel het in reformatorische kring allicht iets minder erg zal zijn. Het klagen dat vrouwen als ze eenmaal getrouwd zijn, hun haar opeens heel kort gaan dragen enzo
Waarom twijfelen mannen zolang om te trouwen? Als ze eenmaal getrouwd is het eerste wat er gebeurd de schaar erin.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
- JolandaOudshoorn
Dus we moeten nog langer wachten op een feestjeDemocritus schreef:Klopt er is ook een grap over.Marnix schreef:Maar mannen willen toch weer niet dat hun vrouwen het haar helemaal kort knippenTenminste, dat hoor ik regelmatig, hoewel het in reformatorische kring allicht iets minder erg zal zijn. Het klagen dat vrouwen als ze eenmaal getrouwd zijn, hun haar opeens heel kort gaan dragen enzo
Waarom twijfelen mannen zolang om te trouwen? Als ze eenmaal getrouwd is het eerste wat er gebeurd de schaar erin.

Ik weet, mijn Verlosser leeft
hier is het andersom....Marnix schreef:Maar mannen willen toch weer niet dat hun vrouwen het haar helemaal kort knippenTenminste, dat hoor ik regelmatig, hoewel het in reformatorische kring allicht iets minder erg zal zijn. Het klagen dat vrouwen als ze eenmaal getrouwd zijn, hun haar opeens heel kort gaan dragen enzo

broek (die heeft het net begeven toen ik bij manlief op schoot zat).
Haha, je boog je naar hem toe om hem een kusje te geven en toen: krrrraaaak?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
nee, ik bespaar jullie de details.Marnix schreef:Haha, je boog je naar hem toe om hem een kusje te geven en toen: krrrraaaak?
- MarthaMartha
JolandaOudshoorn schreef:Dus we moeten nog langer wachten op een feestjeDemocritus schreef:Klopt er is ook een grap over.Marnix schreef:Maar mannen willen toch weer niet dat hun vrouwen het haar helemaal kort knippenTenminste, dat hoor ik regelmatig, hoewel het in reformatorische kring allicht iets minder erg zal zijn. Het klagen dat vrouwen als ze eenmaal getrouwd zijn, hun haar opeens heel kort gaan dragen enzo

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Hmmm, dan had hij zijn knip-alert nog uit staan. Demo je moet je alerts aan zetten, voor je het weet vergeet je op de juiste tijd een complimentje uit te delenMarthaMartha schreef:JolandaOudshoorn schreef:Dus we moeten nog langer wachten op een feestjeDemocritus schreef:Klopt er is ook een grap over.Marnix schreef:Maar mannen willen toch weer niet dat hun vrouwen het haar helemaal kort knippenTenminste, dat hoor ik regelmatig, hoewel het in reformatorische kring allicht iets minder erg zal zijn. Het klagen dat vrouwen als ze eenmaal getrouwd zijn, hun haar opeens heel kort gaan dragen enzo
Waarom twijfelen mannen zolang om te trouwen? Als ze eenmaal getrouwd is het eerste wat er gebeurd de schaar erin.pas geknipt, hij zag niks....