Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
beetje hoofdpijn en kiespijn en last van de warmte maar ik voel me prima. 

- MarthaMartha
oh oh ... met wie of wat ga jij de strijd aan?JolandaOudshoorn schreef:

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Tja, ik word er een beetje zenuwachtig van..........MarthaMartha schreef:oh oh ... met wie of wat ga jij de strijd aan?JolandaOudshoorn schreef:

- MarthaMartha
ikke niet, ik lust zejvdg schreef:Tja, ik word er een beetje zenuwachtig van..........MarthaMartha schreef:oh oh ... met wie of wat ga jij de strijd aan?JolandaOudshoorn schreef:

Ikke duwf nie hoor.MarthaMartha schreef:ikke niet, ik lust zejvdg schreef:Tja, ik word er een beetje zenuwachtig van..........MarthaMartha schreef:oh oh ... met wie of wat ga jij de strijd aan?JolandaOudshoorn schreef:

- JolandaOudshoorn
met de mods hierMarthaMartha schreef:oh oh ... met wie of wat ga jij de strijd aan?JolandaOudshoorn schreef:

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Begrijpen jullie nu mijn zenuwachtigheid?JolandaOudshoorn schreef:met de mods hierMarthaMartha schreef:oh oh ... met wie of wat ga jij de strijd aan?JolandaOudshoorn schreef:
- MarthaMartha
ja Jan, helemaal, ik leef met je mee!jvdg schreef:Begrijpen jullie nu mijn zenuwachtigheid?JolandaOudshoorn schreef:met de mods hierMarthaMartha schreef:oh oh ... met wie of wat ga jij de strijd aan?JolandaOudshoorn schreef:

jvdg schreef:Begrijpen jullie nu mijn zenuwachtigheid?JolandaOudshoorn schreef:met de mods hierMarthaMartha schreef:oh oh ... met wie of wat ga jij de strijd aan?JolandaOudshoorn schreef:
Moet ik ook vrezen?

Je staat toch niet alleen Jolanda?
Dan sta ik achter je hoor.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
fluitje schreef:Je staat toch niet alleen Jolanda?

Ik weet, mijn Verlosser leeft
Best, behalve de hoofdpijn dan...
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Nu gaat het wel weer, maar aan het begin van de middag had ik zo'n futloos en 'depri' gevoel. Waarschijnlijk heb ik te weinig gewone dingen te doen door de vakantietijd. 'Iedereen' is op vakantie en wij niet. Allemaal te spannend hoe dat(voor de 1e keer) zal lopen. Normaal heb ik dat alleen van winter-lente en van zomer-herfst, maar nu ineens middenin de zomer. Komt vast doordat ik m'n normale ritme niet echt of ik ben teveel in mijn hoofd met wat anders bezig als normaal. Teveel niet normale prikkels, maar ja, zal wel weer over gaan!