u mag door voor de koelkast-DIA- schreef:Gouda!

het is ook een met recht schitterende foto! 'k Zou hem ophangen denk ik.denkertje21 schreef:In Israel heb ik veel foto's gemaakt, uiteraard,
De onderstaande foto, van een bootje op het Meer van Tiberias blijft me boeien:
Amsterdam, Begijnhofkapel (H.H. Joannes en Ursula)Gijs83 schreef:Waar heb je de foto's gemaakt, fluitje? In Amsterdam? Welke kerk?
Ik vermoedde al dat jij het zou herkennen Hendrikus.Hendrikus schreef:Amsterdam, Begijnhofkapel (H.H. Joannes en Ursula)Gijs83 schreef:Waar heb je de foto's gemaakt, fluitje? In Amsterdam? Welke kerk?
Wat je vanuit de kerk (typische schuilkerkopstelling) ziet, hoog boven je, is het rugpositief van het vroegere orgel, gebouwd in 1787. Dit kastje is nu leeg. Daarachter, vanuit de kerk niet zichtbaar, staat sinds 1930 een groter orgel.fluitje schreef:Ik vermoedde al dat jij het zou herkennen Hendrikus.Hendrikus schreef:Amsterdam, Begijnhofkapel (H.H. Joannes en Ursula)Gijs83 schreef:Waar heb je de foto's gemaakt, fluitje? In Amsterdam? Welke kerk?
Is het orgel zo klein of leek dat zo?
Deze foto springt er voor mij uit van de laatste tijdscape schreef:
Nou, inderdaad. En soms waan je je in Nunspeet terwijl je ergens in Italië rondlooptMister schreef:Het was er toch best mooi...