Dan moet je niet vergeten Ander, Sweelinck en Ber10e te bezoeken, want die wonen daar in de buurt!Lassie schreef:hihi.... wij gaan naar Goedereede.
Vakantie
Re: Vakantie
Wij gaan eerst twee weekjes (eerste twee van aug) naar Heiderscheid (Luxumburg) om vervolgens nog een weekje in Woudenberg (de Heigraaf) te verblijven.
Nog 1 weekje!!! En dan ga ik mijn angsten overwinnen...... 

in het vliegtuig??JALP schreef:Nog 1 weekje!!! En dan ga ik mijn angsten overwinnen......
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Nee, hoogtevrees... gaan naar Oostenrijk....albion schreef:in het vliegtuig??JALP schreef:Nog 1 weekje!!! En dan ga ik mijn angsten overwinnen......
daarna naar Italië en terug moeten we door Gotthard..
met de fiets?JALP schreef:Nee, hoogtevrees... gaan naar Oostenrijk....albion schreef:in het vliegtuig??JALP schreef:Nog 1 weekje!!! En dan ga ik mijn angsten overwinnen......
we gaan op vakantie.... niet naar een meeting.Gijs83 schreef:Dan moet je niet vergeten Ander, Sweelinck en Ber10e te bezoeken, want die wonen daar in de buurt!Lassie schreef:hihi.... wij gaan naar Goedereede.

Zeg, eh, Gijs, sinds wanneer nodig jij mijn visite uit??Gijs83 schreef:Dan moet je niet vergeten Ander, Sweelinck en Ber10e te bezoeken, want die wonen daar in de buurt!Lassie schreef:hihi.... wij gaan naar Goedereede.

ach wees maar niet bang Ander...
ach, je bent welkom hoor...Lassie schreef:ach wees maar niet bang Ander...
haha..Ander schreef:ach, je bent welkom hoor...Lassie schreef:ach wees maar niet bang Ander...
Over 2 uurtjes vertrek ik...
- jakobmarin
luxemburg, http://www.valdor.lu, leuke, kleine chr. camping.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.
Nee gewoon auto...albion schreef:met de fiets?JALP schreef:Nee, hoogtevrees... gaan naar Oostenrijk....albion schreef:in het vliegtuig??JALP schreef:Nog 1 weekje!!! En dan ga ik mijn angsten overwinnen......
moet je langs afgronden rijden en zo? Lijkt me nietsJALP schreef: Nee gewoon auto...