Hij is op dit moment in de Klokkenberg (breda)MarthaMartha schreef:joh... welk ziekenhuis?henriët schreef:verdrietig..
zojuist is mijn vader naar het ziekenhuis gebracht...
ivm hartinfarct
Hoe is je stemming op dit moment?
Re: Hoe is je stemming op dit moment?
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
- MarthaMartha
oké, thanksLuther schreef:Hij is op dit moment in de Klokkenberg (breda)MarthaMartha schreef:joh... welk ziekenhuis?henriët schreef:verdrietig..
ivm hartinfarct
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- Bonny
- Contacteer:
Veel sterkte toegewenst, Henriët!
The Groom's still waiting at the altar
- Bert Mulder
- Contacteer:
Hen, wens ik je, je familie, en vooral je vader veel sterkte in deze ziekte die de Heere in Zijn goedheid opgelegd heeft.
Hij wil alle dingen werken ten goede van degenen die naar Zijn voornemen geroepen zijn. Zullen ook bidden dat Hij de handen van de artsen wil leiden, en beterschap wil schenken.
Hij wil alle dingen werken ten goede van degenen die naar Zijn voornemen geroepen zijn. Zullen ook bidden dat Hij de handen van de artsen wil leiden, en beterschap wil schenken.
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
Ik hoor net, dat hij gedotterd is, buiten gevaar en op weg naar het lokale ziekenhuis.
Jij (jullie) ook heel veel sterkte toegewenst!MarthaMartha schreef: (mijn vader wordt vandaag geopereerd (hart) in Antwerpen namelijk, dat lijkt me jullie kant uit ....)
God, de Heere, regeert.....
henriët schreef:verdrietig..
ivm hartinfarct
Sterkte!
't is Israëls God, Die krachten geeft
van Wien het volk zijn sterkte heeft
© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Sterkte voor Hen en MM.
Zulke zaken geven veel spanning!
Ik moest gister denken toen jij(hen) schreef over dat meisje aan de psalmregel: Het leven is een damp, de dood wenkt ieder uur.
We geloven het niet totdat het dichtbij komt.
En wat een wonder als het dan nog wat mag meevallen.
Ik moest gister denken toen jij(hen) schreef over dat meisje aan de psalmregel: Het leven is een damp, de dood wenkt ieder uur.
- JolandaOudshoorn
MM ook jij heel veel sterkte. Zulke perioden zijn altijd erg spannend en kunnen veel van je vergen. dus hoe krom het ook klinkt, blijf wel aan jezelf denken!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Allen heel hartelijk dank voor het meeleven, het doet goed op zulke kritieke momenten te mogen weten dat er mensen zijn die bidden, die meeleven.
Op dit moment ligt pa op intensive care, voelt zich goed, en is het even afwachten wat de doktoren gaan zeggen.
De Heere zij gedankt en geloofd voor Zijn goedheid tot nu toe.
Ik schreef net nog naar een collega, wat worden we deze afgelopen 2 dagen bepaald bij de kortstondigheid van het leven, de een krijgt een waarschuwing, de ander sterft in een ogenblik, het geeft zoveel verantwoordelijkheid, ook ri de kinderen.. maar ook naar jezelf persoonlijk..
heb je deel aan Christus, anders zal je niet kùnnen sterven, en dan wel een keer te moeten.. wie weet wanneer..
Op dit moment ligt pa op intensive care, voelt zich goed, en is het even afwachten wat de doktoren gaan zeggen.
De Heere zij gedankt en geloofd voor Zijn goedheid tot nu toe.
Ik schreef net nog naar een collega, wat worden we deze afgelopen 2 dagen bepaald bij de kortstondigheid van het leven, de een krijgt een waarschuwing, de ander sterft in een ogenblik, het geeft zoveel verantwoordelijkheid, ook ri de kinderen.. maar ook naar jezelf persoonlijk..
heb je deel aan Christus, anders zal je niet kùnnen sterven, en dan wel een keer te moeten.. wie weet wanneer..
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Gelukkig dat het zo af is mogen lopen, Henriet.
Sterkte in het verdere; de terugslag zal nog wel komen.
Sterkte in het verdere; de terugslag zal nog wel komen.
heel erg verliefd 

God said: "Fear not, for I have redeemed you; I have summoned you by name; you are Mine."
Daphne schreef:heel erg verliefd

- JolandaOudshoorn
Heerlijk meid!! Geniet ervan!!Daphne schreef:heel erg verliefd
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- Wilma van den Berg
Beide (maar ook DIA en andere die in moeilijke en zorgvolle omstandigheden verkeren), van harte sterkte gewenst en ZIjn hulp, kracht en nabijheid. Verwacht het maar alleen van Hem. Hij kan op het gebed nog wonderen doen. En o wat is het dan moeilijk om oprecht in voorspoed dankbaar en in tegenspoed geduldig te zijn. Alles wat nodig is toegewenst in deze - heel herkenbare - omstandigheden!Jo-Ann schreef:Sterkte voor Hen en MM.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!