Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
Re: Wat schaft de pot vandaag? ... evt met recepten.. [2]
varkensvlees, sla, gebakken aardappeltjes en (natuurlijk) vanille vla toe!
Toch wel Den Eelder vanillevla hè, da's de lekkerste........Gijs83 schreef:varkensvlees, sla, gebakken aardappeltjes en (natuurlijk) vanille vla toe!
( hoewel biologische vla ook niet gek is...)

Nee, gewoon van de Friesche Vlag. Heb je wel eens vla gehad van de Zuivelhoeve? Das pas echt lekker!Gabrielle schreef:Toch wel Den Eelder vanillevla hè, da's de lekkerste........Gijs83 schreef:varkensvlees, sla, gebakken aardappeltjes en (natuurlijk) vanille vla toe!
( hoewel biologische vla ook niet gek is...)
wij aten vanavond: tartaar met gebakken ui en champigons, gebakken en gekookte aardappelen (1e was voor mij en 2e voor manlief), rode kool en sla.
misschien wil hij een stukje opsturen..Hendrikus schreef:'t is dat je zo ver weg woont, Bert, anders kwam ik even langsBert Mulder schreef:Mijn vrouw is bezig haar befaamde pizza te maken...
Voor het deeg gebruikt ze bier als rijsmiddel

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
wij hebben vanavond lekker zalm, gekookte aardappelen en worteltjes gegeten.
hoeft niet hoor Bert, heb deze week al twee keer pizza gegetenhenriët schreef:misschien wil hij een stukje opsturen..Hendrikus schreef:'t is dat je zo ver weg woont, Bert, anders kwam ik even langsBert Mulder schreef:Mijn vrouw is bezig haar befaamde pizza te maken...
Voor het deeg gebruikt ze bier als rijsmiddel

~~Soli Deo Gloria~~
- madelief1983
Aardappels met sperciebonen!
- JolandaOudshoorn
chinees gehaald (het eten dan)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Lekker Italiaanse braadworstjes gehaald. Bij Angeli's , die maken hun eigen worst nog!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Een lekkere pizza Tonno
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
me toofluitje schreef:Een lekkere pizza Tonno

en gisteren een FRUTTI DI MARE SPECIALE met tomaten, kaas, tonijn, zalm, garnalen, mosselen, paling, inktvis, ui, ansjovis, kappertjes, verse knoflook, van de pizzeria
~~Soli Deo Gloria~~
Zo te horen is er met jullie spijsvertering dan wel maag- en darmsappen niks mis.Hendrikus schreef:me toofluitje schreef:Een lekkere pizza Tonno, gewoon van Dr Oetker, maar wel aangevuld met wat ansjovis
en gisteren een FRUTTI DI MARE SPECIALE met tomaten, kaas, tonijn, zalm, garnalen, mosselen, paling, inktvis, ui, ansjovis, kappertjes, verse knoflook, van de pizzeria
Zit ik met m'n spinazie, aardappeltjes, gehaktbal en vanillevla.
Trouwens: Heerlijk!!!!!!!!
Deze had ik voor het eerst maar ik vond hem niet tegenvallen.Hendrikus schreef:me toofluitje schreef:Een lekkere pizza Tonno, gewoon van Dr Oetker, maar wel aangevuld met wat ansjovis
Ja, hij was veels te klein. volgende keer 2 voor pappa
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- JolandaOudshoorn
gisteren forel... heerlijk! Zelfs de kinderen vonden het een suc6, al moesten ze wel even wennen aan zo'n complete vis op het bord.
Ik weet, mijn Verlosser leeft