Ik begrijp heel goed wat je bedoelt.Bert Mulder schreef:Om het heel kort samen te vatten:jvdg schreef:Sorry Bert, ik ga dit niet allemaal lezen.
Maar ik acht jou prima in staat om hier een resumé van te geven.
Heartcry is niet wat voor het oog is, maar is door verschillende dwalingen bevlekt, onder andere charismatie, arminiaans, heiligheidsdrijving of overwinningsleven.
Verder is Arjan niet eerlijk tegenover de Nederlandse kerken en predikanten, maar zoekt alleen mensen die het met hem eens willen zijn...
Ik heb de heer Baan ook in andere hoedanigheden ontmoet, en gelet op zijn toenmalige intenties kon ik daar alleen maar diep respect voor hebben.
Ik begrijp heel goed wat hem drijft, en heb daarom moeite om jouw kwalificatie van Arjan zonder meer te onderschrijven.
Dat de heer Baan niet eerlijk is kun je niet bewijzen, en dat hij gelijkgezinden zoekt is alleen maar begrijpelijk.
T.a.v. HC kan en wil ik niet oordelen omdat ik te weinig van hun standpunten ken.
Wat ik daar wel van weet maakt me wel huiverig en durf ze niet het voordeel van de twijfel te geven.