Hè, wat vervelend!!!Lassie schreef:moe
verdrietig
eenzaamheid
down
speciale aanleiding???
* Big Hug*
Hè, wat vervelend!!!Lassie schreef:moe
verdrietig
eenzaamheid
down
Je merkt dat je maar weinig vrienden heb.helma schreef:Hè, wat vervelend!!!Lassie schreef:moe
verdrietig
eenzaamheid
down
speciale aanleiding???
* Big Hug*
Auw.. ik herken het!!! Dat doet pijn!!Lassie schreef:Je merkt dat je maar weinig vrienden heb.helma schreef:Hè, wat vervelend!!!Lassie schreef:moe
verdrietig
eenzaamheid
down
speciale aanleiding???
* Big Hug*
hahaha wat een leuk plaatje! ik sluit me er trouwens bij aanfluitje schreef:
ik ook. voel me soort van leeggezogenmadelief1983 schreef:hahaha wat een leuk plaatje! ik sluit me er trouwens bij aanfluitje schreef:
Vriendschap komt niet aanwaaien, daar moet je zelf keihard voor werken!Lassie schreef:Je merkt dat je maar weinig vrienden heb.helma schreef:Hè, wat vervelend!!!Lassie schreef:moe
verdrietig
eenzaamheid
down
speciale aanleiding???
* Big Hug*
Tja, klopt helemaal vlinder, maar soms kan je moe worden van het keihard ervoor werken, zeker als er van de andere kant weinig of niet aan gewerkt wordt.vlinder schreef: Vriendschap komt niet aanwaaien, daar moet je zelf keihard voor werken!
Lassie schreef:Je merkt dat je maar weinig vrienden heb.helma schreef:Hè, wat vervelend!!!Lassie schreef:moe
verdrietig
eenzaamheid
down
speciale aanleiding???
* Big Hug*
Prachtige psalm!!Wilma van den Berg schreef:Helemaal in en op de wolkenen er natuurlijk ook onder. En juist dat kan soms een bijzondere gedachte geven....God ziet en weet alle dingen, in alle omstandigheden. Dan kan de bede uit psalm 139 soms zo in je opkomen....