Jean le Fontain schreef:ik Jet echt een lieve schat vind!
ik ook!
Jean le Fontain schreef:ik Jet echt een lieve schat vind!
Dat vroeg ik me ook even af.MarthaMartha schreef:jammer... waarom eigenlijk?Luther schreef:Hij is gebanned, albion.albion schreef:ik me juist gisteren (in de chat) afvroeg of hij soms met vakantie is???Mister schreef:... ik het rustig vind zonder Refo?
ik zijn opmerkingen in een bep. topic wel gemist heb?
Dat vraag ik mij ook wel eens af.... Ik hoor de laatste tijd mensen zeggen dat er nog zo weinig gediscussieerd wordt op het forum, en juist de topics waarin nog wel gediscussieerd wordt, worden gesloten...BJD schreef:Het topic over de tour de france gesloten werd omdat het te ver van de belevingswereld zou afliggen van de doelgroep.... En kijk... dat vraag ik me nu juist af. De pol liet een beeld zien van 19 niet en 11 wel geinteresseerd. Daarnaast was juist de vraag hoe dat beleefd werd....
Ook het grijze gebied van topsport schaken (geoorloofd? , partijen in het RD besproken??) en niet topsport wielrennen.. Wanneer wel.. Bloemencorso wel / tourcaravaan niet? e.d. Wel topmusici en geen topsporters?
Je mag het modereer beleid niet ter discussie stellen maar ik vraag toch stiekum wel eens af of er niet te veel persoonlijke voorkeur aan zit.. Het interesseert met niet... dicht
Wegens overtreding van de forumregels, en de kennis hiervanMister schreef:MarthaMartha schreef:Luther schreef:ik me juist gisteren (in de chat) afvroeg of hij soms met vakantie is???Mister schreef:... ik het rustig vind zonder Refo?
ik zijn opmerkingen in een bep. topic wel gemist heb?
Dat vroeg ik me ook even af.
Ik jou ook...Jean le Fontain schreef:ik Jet echt een lieve schat vind!
judith schreef:...ik niet zo happy in mn vel zit?Maargoed, laat ik maar van kleine leuke dingen genieten.
wederom een fijne en goede zondag toegewenst!madelief1983 schreef:- ik zondag ga proberen alleen met mn oudste (bijna 4) naar de kerk te gaan
- het zijn eerste keer zou zijn dat hij naar een echte dienst gaat
- het mijn eerste keer weer is dat ik "alleen" naar de kerk ga
Welkom thuis!Jongere schreef:... ik me na zo'n weekje altijd weer naar schrik over de hoeveelheid bladzijden die ik bij moet lezen op het forum?
.. ik erg teleurgesteld ben over de onderwerpen, toon en het niveau van de meeste volgeschreven bladzijden?