ik morgen een vrije dag heb.
We 's morgens naar Ridderkerk gaan en 's middags naar Goes. ('s Gravenpolder)
Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Ik nog maar een paar uurtjes heb te werken............... en dan vakantie!!!!!!!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
héérlijk!fluitje schreef:Ik nog maar een paar uurtjes heb te werken............... en dan vakantie!!!!!!!
Het regent hier enorm.... bij jullie ook?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
SUPER!!!fluitje schreef:Ik nog maar een paar uurtjes heb te werken............... en dan vakantie!!!!!!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
genoeg om flink nat van te wordenMarthaMartha schreef:héérlijk!fluitje schreef:Ik nog maar een paar uurtjes heb te werken............... en dan vakantie!!!!!!!

~~Soli Deo Gloria~~
Hier niet.Hendrikus schreef:genoeg om flink nat van te wordenMarthaMartha schreef:héérlijk!fluitje schreef:Ik nog maar een paar uurtjes heb te werken............... en dan vakantie!!!!!!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Volgens mij is het hier inmiddels droog geworden, maar het heeft flink aan 1 stuk doorgeregend vanmorgen!judith schreef:Hier niet.Hendrikus schreef:genoeg om flink nat van te wordenMarthaMartha schreef:héérlijk!fluitje schreef:Ik nog maar een paar uurtjes heb te werken............... en dan vakantie!!!!!!!
Tijd voor deel 12