9 789090 243092 http://www.dood-spoor.nlLuther schreef:
Lijkt me zeer interessant. Kun je me het ISBN geven?
Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- Ik heb te weinig geloof om een atheist te zijn (nog steeds..)
- Het hart van het christelijk geloof , J.C.Ryle (Prachtige boeken!! Mooie vertaling in hedendaags nederlands en heel duidelijk!)
- Het hart van het christelijk geloof , J.C.Ryle (Prachtige boeken!! Mooie vertaling in hedendaags nederlands en heel duidelijk!)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Zelf ben ik (nog steeds) aan het lezen:
- Aangaande mij en mijn huis (dr. J. Beeke)
- Komen tot Jezus Christus (Bunyan)
Op zondag lees ik voor uit: ziek van de kerk? van ds. Belder.
En verder nog tussendoor: Gezinsgids (krijg ik van iemand), Quest, kerkblad HHK, Kerkblad eigen gemeente, Vrienden van Oud en Jong (een bewoner staat erop dat ik die altijd van haar mee neem...)
, Daniel, Om Sions Wil, Bewaar het Pand, nieuwsberichten op internet, forum en nog wat vakliteratuur.
Ja ik hou van lezen...
- Aangaande mij en mijn huis (dr. J. Beeke)
- Komen tot Jezus Christus (Bunyan)
Op zondag lees ik voor uit: ziek van de kerk? van ds. Belder.
En verder nog tussendoor: Gezinsgids (krijg ik van iemand), Quest, kerkblad HHK, Kerkblad eigen gemeente, Vrienden van Oud en Jong (een bewoner staat erop dat ik die altijd van haar mee neem...)

Ja ik hou van lezen...

Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
geheimtaal van Kristen Heitzmann
heb je de erfenis van Rose ook gelezen? Ze schrijft zo goed, vind ik.Droelie schreef:geheimtaal van Kristen Heitzmann
Leuk , ik ben ook net van haar aan t lezen..
heb net "Secrets' uit en ben nu begonnen in 'Unforgotten'
vind haar ook echt goed schrijven!
heb net "Secrets' uit en ben nu begonnen in 'Unforgotten'
vind haar ook echt goed schrijven!
Ja heb ik ook gelezen... Moet de 2 daaropvolgende delen van haar nog lezen en dan heb ik ze geloof ik bijna allemaal gehad...albion schreef:heb je de erfenis van Rose ook gelezen? Ze schrijft zo goed, vind ik.Droelie schreef:geheimtaal van Kristen Heitzmann

Hier spreekt een absolute leesfanaat

Droelie schreef:Ja heb ik ook gelezen... Moet de 2 daaropvolgende delen van haar nog lezen en dan heb ik ze geloof ik bijna allemaal gehad...albion schreef:heb je de erfenis van Rose ook gelezen? Ze schrijft zo goed, vind ik.Droelie schreef:geheimtaal van Kristen Heitzmann![]()
Die zijn ook fantastisch. De Wijngaard is het laatste deel, ik weet niet meer hoe het 2e deel heet, maar je leest ze in één adem uit.
Het 2e deel heet: de zilvermijn en met de 3e zat je bijna goed, maar het is: de wijnrankalbion schreef:Droelie schreef:Ja heb ik ook gelezen... Moet de 2 daaropvolgende delen van haar nog lezen en dan heb ik ze geloof ik bijna allemaal gehad...albion schreef:heb je de erfenis van Rose ook gelezen? Ze schrijft zo goed, vind ik.Droelie schreef:geheimtaal van Kristen Heitzmann![]()
Die zijn ook fantastisch. De Wijngaard is het laatste deel, ik weet niet meer hoe het 2e deel heet, maar je leest ze in één adem uit.

Ik ben nu begonnen in: Hartenkreet van Deborah Raney
- Wilma van den Berg
Allerlei boekjes voor het onderwijs, heerlijk! Lekker aan het doorspitten, uitzoeken/ordenen. Ik vermaak me wel 

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ik ben de Bijbel aan het lezen...
Heb voor mijn examen een Bijbel gekregen, met kantekeningen erbij! Geweldig... nu kan ik alles zo opzoeken, als ik het niet bergrijp!!

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Die is inderdaad erg mooi!judith schreef:Ik ben de Bijbel aan het lezen...Heb voor mijn examen een Bijbel gekregen, met kantekeningen erbij! Geweldig... nu kan ik alles zo opzoeken, als ik het niet bergrijp!!
Heb je zo'n handig kleine uitvoering of de grote?
Ik heb hier thuis de grote, maar op de vereniging
gebruiken we die kleine. Heel handig, mits je niet
slechtziend bent

© -DIA- 33.630 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Zelf bied ik het op dit moment te koop aan, dus als er iemand belangstelling heeft...helma schreef:das een mooi boekjeIchtus schreef:Jezus onze bestemming - Wilhelm Busch

-
- Contacteer:
shocked by the Bible - Joe Kovacs
Interessant, menige kerk zal dit boek niet aanstaan.
Geen enkele christen zal na het lezen van dit boek ooit nog een kerstboom willen.
Geen enkele christen zal na het lezen van dit boek ooit nog een kerstboom willen.
Sola Scriptura
Er is geen link.backtobasic schreef:shocked by the Bible - Joe Kovacs
Zou je misschien iets willen toelichten.
De relatie kerstboom en menige kerk geeft mij geen "sluiting".