Mannen............. macrameeen....... hip?????Oorspronkelijk gepost door Unionist ...hippere creatieve dingen, macrameeën.... [Aangepast op 26/1/05 door Unionist]
Wie zit er hier op een Bijbelkring?
-
-
In Woudenberg hebben ze het wel voor elkaar......Oorspronkelijk gepost door love
Bij ons in de gemeente hebben ze voor iedereen een kring. 3x een vrouwenvereniging en 2 mannenverenigingen. Ik zit op de jonge mannenvereniging. Verder zijn er nog een aantal huis bijbelkringen.
Met je gedachten ergens anders, ben je altijd overal.
Nee, ik ziet niet op een bijbelkring. Wel op de mannenvereniging! Het lijkt inderdaad ouderwets, maar het is echt leuk. Vooral ons jaarlijks uitje! Van jong tot oud op de kegelbaan met een hapje en een drankje! Verder doen we met onze vriendengroep bijbelstudie. Eens per maand met gezamelijke maaltijd. De maaltijd is altijd gezellig en de avonden zijn leerzaam. De avonden worden om de beurt door de deelnemers voorbereid.
Beetje een flauwe opmerking, omdat ik vind het lid zijn van een kring essentieel is voor een gelovige. Misschien is jouw opmerking puur humoristisch bedoeld, maar ik vind het eerder een ontkenning van de bijbelse opdracht dat wij de bijbel moeten onderzoeken. Je mag niet nonchalant doen over het volgen van een kring.Oorspronkelijk gepost door wim
Met zoveel kringen heb je vast goed getrainde kringspieren.
- Miscanthus