Bert Mulder schreef:Afgesproken dan. Stuur me even je vluchtnummer, dan kunnen we je op het vliegveld ophalen.Bonny schreef:Mooi, ik had toch nog geen vakantie gepland, en ik wilde altijd al eens naar Canada. Ik ben ik de tweede week van juli bij je! Goed??Bert Mulder schreef:Jullie zijn hier bij ons welkom...
Ruimte zat voor jullie allen om een tent op te zetten....
Meeting RF-jongeren
- Bonny
- Contacteer:
Re: Meeting RF-jongeren
The Groom's still waiting at the altar
- Bert Mulder
- Contacteer:
oh ja, heer O.B. Bommel, niet vergeten Tom Poes mee te nemen....Bonny schreef:
Heb een zoontje die gek is op katten...
(maar goed dat we geen echte katten hebben)
Mijn enige troost is, dat ik niet mijn, maar Jezus Christus eigen ben, Die voor mijn zonden betaald heeft, en zo bewaart, dat alles tot mijn zaligheid dienen moet; waarom Hij mij ook door Zijn Heilige Geest van eeuwig leven verzekert, en Hem voortaan te leven van harte willig en bereid maakt.
- Bonny
- Contacteer:
Zoals je miscchien wel weet gaat de jongeheer Poes altijd mee met mijn avonturen, dat is goed voor zijn algemene ontwikkeling!Bert Mulder schreef:oh ja, heer O.B. Bommel, niet vergeten Tom Poes mee te nemen....Bonny schreef:
Heb een zoontje die gek is op katten...
(maar goed dat we geen echte katten hebben)
Laatst gewijzigd door Bonny op 25 jun 2009, 09:20, 1 keer totaal gewijzigd.
The Groom's still waiting at the altar
Natuurlijk is dat wel een bezwaar. 25 is 25! als jij wilt, wil memento, wil Jolanda en uiteindelijk Aritha en JvdG. Helaas Gijs. Je zult moeten accepteren dat je oud wordt...Gijs83 schreef:Ik val officieel wel buiten de boot als je naar leeftijd, maar ik reken met toch maar tot de jongeren. Ik ben nog steeds lid van de +18 JV. Dus ik denk dat geen bezwaar is.
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
goed opgemerkt vlinder. anders hebben we alsnog geen jongerenmeeting. Helaas Gijs, je bent te oud geworden...vlinder schreef:Natuurlijk is dat wel een bezwaar. 25 is 25! als jij wilt, wil memento, wil Jolanda en uiteindelijk Aritha en JvdG. Helaas Gijs. Je zult moeten accepteren dat je oud wordt...Gijs83 schreef:Ik val officieel wel buiten de boot als je naar leeftijd, maar ik reken met toch maar tot de jongeren. Ik ben nog steeds lid van de +18 JV. Dus ik denk dat geen bezwaar is.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Tja, maar op de vereniging ben ik toch ook nog welkom!? Kijk als je getrouwd bent dan vind ik wel dat een lijn moet trekken, dan hoor ook niet echt meer tot de jongeren. Je kunt nog wel jong zijn, maar...hmprff schreef:goed opgemerkt vlinder. anders hebben we alsnog geen jongerenmeeting. Helaas Gijs, je bent te oud geworden...vlinder schreef:Natuurlijk is dat wel een bezwaar. 25 is 25! als jij wilt, wil memento, wil Jolanda en uiteindelijk Aritha en JvdG. Helaas Gijs. Je zult moeten accepteren dat je oud wordt...Gijs83 schreef:Ik val officieel wel buiten de boot als je naar leeftijd, maar ik reken met toch maar tot de jongeren. Ik ben nog steeds lid van de +18 JV. Dus ik denk dat geen bezwaar is.
Je zal maar genoemd worden bij "uiteindelijk".vlinder schreef:Natuurlijk is dat wel een bezwaar. 25 is 25! als jij wilt, wil memento, wil Jolanda en uiteindelijk Aritha en JvdG. Helaas Gijs. Je zult moeten accepteren dat je oud wordt...Gijs83 schreef:Ik val officieel wel buiten de boot als je naar leeftijd, maar ik reken met toch maar tot de jongeren. Ik ben nog steeds lid van de +18 JV. Dus ik denk dat geen bezwaar is.
Tja, organiseer dan een meeting voor RF-singles.Gijs83 schreef:Tja, maar op de vereniging ben ik toch ook nog welkom!? Kijk als je getrouwd bent dan vind ik wel dat een lijn moet trekken, dan hoor ook niet echt meer tot de jongeren. Je kunt nog wel jong zijn, maar...hmprff schreef:goed opgemerkt vlinder. anders hebben we alsnog geen jongerenmeeting. Helaas Gijs, je bent te oud geworden...vlinder schreef:Natuurlijk is dat wel een bezwaar. 25 is 25! als jij wilt, wil memento, wil Jolanda en uiteindelijk Aritha en JvdG. Helaas Gijs. Je zult moeten accepteren dat je oud wordt...Gijs83 schreef:Ik val officieel wel buiten de boot als je naar leeftijd, maar ik reken met toch maar tot de jongeren. Ik ben nog steeds lid van de +18 JV. Dus ik denk dat geen bezwaar is.
- JolandaOudshoorn
Nee Gijs, 25 = 25. Getrouwd of niet.Gijs83 schreef:Tja, maar op de vereniging ben ik toch ook nog welkom!? Kijk als je getrouwd bent dan vind ik wel dat een lijn moet trekken, dan hoor ook niet echt meer tot de jongeren. Je kunt nog wel jong zijn, maar...hmprff schreef:
goed opgemerkt vlinder. anders hebben we alsnog geen jongerenmeeting. Helaas Gijs, je bent te oud geworden...
Enne ik wens alle jongeren een heel fijne ontmoeting toe want uiteindelijk is het een heel goed idee!
Ik weet, mijn Verlosser leeft
whaha Gijs wat laat je je kennen! Dus als ik gerouwd ben, ben ik eigenlijk ouder dan jij die niet getrouwd ben?
(je moet leeftijd niet verwarren met wijsheid....)
Een lepel vol vriendelijkheid helpt de ander om de waarheid te slikken.
Gek, vroeger werden vrouwen handelingsonbekwaam zodra ze getrouwd waren. Mannen blijven blijkbaar jong tot ze trouwen...vlinder schreef:whaha Gijs wat laat je je kennen! Dus als ik gerouwd ben, ben ik eigenlijk ouder dan jij die niet getrouwd ben?
Tja, vroeger......, maar dit is heus nog niet zo lang geleden hoor (nog maar 53 jaar)Zita schreef:Gek, vroeger werden vrouwen handelingsonbekwaam zodra ze getrouwd waren. Mannen blijven blijkbaar jong tot ze trouwen...vlinder schreef:whaha Gijs wat laat je je kennen! Dus als ik gerouwd ben, ben ik eigenlijk ouder dan jij die niet getrouwd ben?
De overheid zag toen de bui al hangen.....
Aritha en ik hebben, gezien onze respectabele leeftijd, een gladde rug.Jongere schreef:Je zal maar genoemd worden bij "uiteindelijk".vlinder schreef:Natuurlijk is dat wel een bezwaar. 25 is 25! als jij wilt, wil memento, wil Jolanda en uiteindelijk Aritha en JvdG. Helaas Gijs. Je zult moeten accepteren dat je oud wordt...Gijs83 schreef:Ik val officieel wel buiten de boot als je naar leeftijd, maar ik reken met toch maar tot de jongeren. Ik ben nog steeds lid van de +18 JV. Dus ik denk dat geen bezwaar is.
Maar die Vlinder...., die krijgen we nog wel te pakken
Ze heeft nog geluk dat ze memento ook bij de oudere heren betrekt.
jvdg schreef:Aritha en ik hebben, gezien onze respectabele leeftijd, een gladde rug.Jongere schreef:Je zal maar genoemd worden bij "uiteindelijk".vlinder schreef:Natuurlijk is dat wel een bezwaar. 25 is 25! als jij wilt, wil memento, wil Jolanda en uiteindelijk Aritha en JvdG. Helaas Gijs. Je zult moeten accepteren dat je oud wordt...Gijs83 schreef:Ik val officieel wel buiten de boot als je naar leeftijd, maar ik reken met toch maar tot de jongeren. Ik ben nog steeds lid van de +18 JV. Dus ik denk dat geen bezwaar is.
Maar die Vlinder...., die krijgen we nog wel te pakken
Ze heeft nog geluk dat ze memento ook bij de oudere heren betrekt.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
Je weet maar nooitTiberius schreef: Tja, organiseer dan een meeting voor RF-singles.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!