*girly* schreef:Wilma van den Berg schreef:*girly* schreef:de kans op die baan...denk ik...

Je hebt nu vast meer zekerheid. Hoe ist? Ik hoop niet dat je vermoeden is uitgekomen. Zo ja, dan heel veel sterkte. Zo niet, van harte gefeliciteerd metje baan!
Ik zie nu pas je reactie ;-) Ik krijg vandaag of morgne te horen of ik aangenomen ben....Een stagiaire bij mij op de afdeling had op dezelfde job gesolliciteerd, en zij kreeg vrijdag al bericht, terwijl in 't gesprek werd gezegd, 15,16 of 17 juni...
Tis nog ff afwachten dus...
En 't is niks geworden...Ik wsa niet enthousiast genoeg voor de MMZ, voor verzorgende IG wist ik heel goed uit te leggen waarom enzo, maar MMZ-gedeelte hadden ze twijfels over...Zei ze: 'k had 't idee dat je je er totaal niet in had verdiept...'
Dus ik haar (nogmaals) uitgelegd dat ik net geopereerd ben, en als (vervelende) bijwerking heb, dat ik echt enorm vergeetachtig ben, en dat ik me er wél in verdiept had, maar ik 't zo weer vergeet....én dus niet kan verwoorden!
Maar goed...De kans op die opleiding was toch al bekeken...Nu nog maar zien wat ik doe, óf ergens anders solliciteren of gewoon blijven werken...
It's nice to be important, but it's more important to be nice...