Nou, dit is dus al de eerste. Wie zegt dat het boek van vd Zwaag tegen de traditionele gereformeerde leer, waar hij belijdenis op heeft gedaan, ingaat? Juist... De Saambinder. Maar heb jij het boek ook zelf gelezen?Oorspronkelijk gepost door Majorca
Er stonden ook feiten in. Bijv. dat Klaas van der Zwaag belijdenis gedaan heeft in de GG en dus van hem verwacht mag worden dat hij het met de leer en prediking van de GG eens is. Dat is een onloochenbaar feit.
Soms vraag ik me echt af wat het opleidingsniveau van sommige lieden is: is dit nu écht zo'n moeilijk onderscheid tussen feiten en opinies?
Maar anemoon insinueerde dat het RD en de Saambinder onjuiste feiten publiceren, of te wijl leugens. En dát noem ik nu een beschuldiging die ver onder de maat is. En daarom daag ik haar, en jou, uit om dát eens hard te maken!
De Wit heeft min of meer gezegt dat vd Zwaag in zijn boek de wet en de ellendekennis verwerpt. Is dat dan nog opinie?
Of neem het stukje van de Saambinder over de jongerenavond. Zo'n stukje zou hier staffwarnings op leveren en doet op een uiterst grove manier te kort aan de functie, inhoud en doelstellingen van de jongerenavonden. Dan gaat de opiniemaker verder en presenteerd zijn opinie als feiten, doorspekt met insinuaties die als feitelijk weergegeven worden. Dit is een onchristelijke manier van opinievoeren en de Saambinder maakte zich daar regelmatig schuldig aan. Nu moet ik zeggen dat het laatste jaar kwalitatief veel beter gaat met de Saambinder.