het is geweldig hoe jij je in wilt zetten voor haar!!fluitje schreef:Van een goed gesprek met een ouderling in het land voor pastorale opvang van een vriendin.
je bent je gewicht in goud waard!
dank de Heere voor wie je voor anderen zijn mag!
het is geweldig hoe jij je in wilt zetten voor haar!!fluitje schreef:Van een goed gesprek met een ouderling in het land voor pastorale opvang van een vriendin.
kinderen zijn fantastisch !henriët schreef:super! heerlijk als er van je gehouden wordt..madelief1983 schreef:van mn jongste (bijna 2). Als ik zeg: I love you, zegt hij: Love you too![]()
he madelief, als je weer eens sjag bent, gewoon I love you zeggen tegen je jongste..
zeker weten dat je na het antwoord van je jongste een glimlach hebt !
leuk dat je je kinders engels leertmadelief1983 schreef:van mn jongste (bijna 2). Als ik zeg: I love you, zegt hij: Love you too![]()
ik leer mijn kinderen verder geen engels hoorBert Mulder schreef:leuk dat je je kinders engels leertmadelief1983 schreef:van mn jongste (bijna 2). Als ik zeg: I love you, zegt hij: Love you too![]()
Ik legde gisteravond om een uur of 12 mijn slapende zoon van bijna 3 even recht in z'n bed. Toen mompelde hij: "ik vin je lief papa"....madelief1983 schreef:van mn jongste (bijna 2). Als ik zeg: I love you, zegt hij: Love you too![]()
geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!eilander schreef:Ik legde gisteravond om een uur of 12 mijn slapende zoon van bijna 3 even recht in z'n bed. Toen mompelde hij: "ik vin je lief papa"....madelief1983 schreef:van mn jongste (bijna 2). Als ik zeg: I love you, zegt hij: Love you too![]()
eilander schreef:Ik legde gisteravond om een uur of 12 mijn slapende zoon van bijna 3 even recht in z'n bed. Toen mompelde hij: "ik vin je lief papa"....madelief1983 schreef:van mn jongste (bijna 2). Als ik zeg: I love you, zegt hij: Love you too![]()
albion schreef:van de foto die ik zag in het rd van het meisje die gewonnen heeft met het voorlezen.
Schitterend. Ik weet niet of tie hier geplaatst mag/kan worden?
Huh, ik heb ze net gezien naast Balkenende. Knap hoor! Geen gelijkenis met pipi te ontdekken.helma schreef:albion schreef:van de foto die ik zag in het rd van het meisje die gewonnen heeft met het voorlezen.
t was net pipi langkous
Luther schreef:Huh, ik heb ze net gezien naast Balkenende. Knap hoor! Geen gelijkenis met pipi te ontdekken.helma schreef:albion schreef:van de foto die ik zag in het rd van het meisje die gewonnen heeft met het voorlezen.
t was net pipi langkous